Achizitie publica - furnizare Medicamente Substituienti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
Detaliu pentru invitatia numarul 328825
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328825/07.06.2012
Denumire contract: furnizare Medicamente Substituienti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BLAJCod fiscal: 4934679, Adresa: BLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj, Telefon: 0258712942, Fax: 0258712942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare Medicamente Substituienti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DEXTRANUM 70;DEXTRANUM 40;SUCCINIL GELATINA;AMINOACIZI +ELECTROLITI;AMINOACIZI +ELECTROLITI;NATRII CHLORIDUM-250ml;NATRII CHLORIDUM-500 ml;NATRII CHLORIDUM-1000ml;MANITOLUM-15%;MANITOLUM-20%;COMBINATII-RINGER;GLUCOSUM 5%-250ml;GLUCOSUM 5%-500ml;GLUCOSUM 10%-250ml;GLUCOSUM 10%-500ml;GLUCOSUM 33%;KALLI CHLORIDUM;SODIUM HYDROGENII CARBONAS
II.1.6) CPV: 33621400-3 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 690.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea fara TVAGarantia de participare se poateconstitui si prin scrisoare de garantie bancaraemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cu OP in -contul RO12TREZ0035006XXX000917 deschis la Trezoreria Municipiului Blajperioada minima de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelordaLOT 1-8.25 Ron;Lot 2- 3.30 Ron;Lot 3-41.28 Ron;Lot 4-78 Ron;Lot 5-60.54 Ron; Lot 6-646.4 Ron;Lot 7- 253.2Ron;Lot 8-37.44 Ron;Lot 9-179.2 Ron;Lot 10-49.56Ron;Lot 11-323.2Ron;Lot 12-774.4Ron;Lot 13-286.8Ron;Lot 14-143.4Ron;Lot 15-154.2Ron;Lot 16-33Ron;Lot 17-17.64Ron;Lot 18-44Ron
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVAa contractuluiGarantia de buna executie se poateconstitui si prin scrisoare de garantie bancaraemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada 8 luni prevazuta in documentatia de atribuire.-a unui ordin de plata sau a unei file cec, - a unei sume in numerar la casieria unitatii, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare.Cu OP in -contul RO12TREZ0035006XXX000917 deschis la Trezoreria Municipiului Blaj
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular A , sectiunea Formulare si Modele1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Completarea formularuluinr. 52.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Completarea formularuluinr. 4Comitet DirectorManager-Dr.Nemeti Mihai.Director Medical-Dr.Petrut IulianDirector Fin-contabil-Ec.Suciu IACOB3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareCompletarea- formularului Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului-atasat in SEAP in original sau copie lizibila conforma cu originalul, semnat si stampilat valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentru activitatea din ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Autorizatia de punere pe piata.Aviz de functionare eliberat de MS ISO9001:2001, sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 07:57