Achizitie publica - Furnizare medicamente tbc
Detaliu pentru invitatia numarul 338661
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338661/02.11.2012
Denumire contract: Furnizare medicamente tbc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie LeordeniCod fiscal: 4469485, Adresa: str.Coloniei, nr.106, Leordeni, Telefon: 0248/653695, Fax: 0248/653690
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Coloniei, nr.106, Leordeni, Romania, cod postal: 117410, telefon: +40 248653695, fax: +40 248653695, persoana de contact: Sorinel Ion Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni, cu sediul in Leordeni, str.Coloniei, nr.106, jud.Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare medicamente tbc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare medicamente tbc, 3 loturi, descriere Anexa B
II.1.6) CPV: 33651300-1 - Antimicobacteriacee (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 224 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(1.5%)pe loturi, conform Anexa B.Perioada de valabilitate a garantie de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire al garantiei de participare: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO37TREZ0515006XXX000692 deschis la Trezoreria orasului Topoloveni, judetul Arges.Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, insotita de formularul nr.11, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat ?Garantie de participare?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita , atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-Completarea formularului nr.1 in original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr.2 in original;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completarea formularului nr.3 in original;4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completarea Formularului nr.4, in original5.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare formular nr.5 in original;*Conducerea spitalului: Dr.Micu Marioara-MANAGER, Dr.Sandu Adriana-Mariana-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Ancu Anca-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL.Consiliul de Administratie: Dr.Paun Constantin, Dr.Maria Paun, Jr.Eftime Tatiana, Ec.Katy Vatasescu, Ec.Gherghina Ciuca, Dr.Bosneag Maria, Asistent Voiculescu Mariana. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre forme: original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari aleoperatorului economic participantla procedura de achizitie publica pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantii-persoane juridice starine-vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impunerii) valabil la data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie2.Prezentare autorizatie de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului conform Ordinului M.S. nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se vor prezenta informatii cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-completare formular nr.6;2.Bilantul contabil pentru an incheiat-2011, vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? completare Formular nr.7
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 08:41