Achizitie publica - Furnizare medicamente uzuale
Detaliu pentru invitatia numarul 357065
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357065/23.01.2014
Denumire contract: Furnizare medicamente uzuale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon DanielloCod fiscal: 4354540, Adresa: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264597453, Fax: +40 264591263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400137, telefon: +40 264597453, fax: +40 264591263, persoana de contact: Sorina Albu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie , ,Leon Daniello?? Cluj-Napoca, strada Bogdan Petriceicu Hasdeu nr. 6, pavilion 1, sala de curs.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare medicamente uzuale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru se incheie in vederea aprovizionarii farmaciei spitalului cu medicamente necesare pentru tratamentul pacientilor.
II.1.6) CPV: 33673000-8 - Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 200.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata a fiecarui lot (conform anexei B).Garantia se poate constitui pentru fiecare lot in parte sau pentru mai multe loturi insumind valorile aferente fiecarui lot pentru care se depune oferta. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Echivalenta in valuta a valorii exprimata in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conf. prevederii art. 86 alin. (1) din HG 925/2006. In cazul in care se opteaza modalitatea de constituire prin: a) virament bancar sau ordin de plata, acestea vor fi semnate de banca in favoarea Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Cluj-Napoca, in contul IBAN RO05TREZ2165006XXX025376 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca;b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 9. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.3. Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea acordului-cadru, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.4.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.5.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.6.4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular nr. nr.7.5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 - Formularul nr.8.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Vasile Muresan, Tereza Urs, Daniela Boldeanu, Ileana Deac, Sorina Albu, Papai Levente.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator trebuie sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a). 1.Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.2.Autorizatia de punere pe piata pentru produsul ofertat, conform Legii 95/2006 (art. 700 alin. 1 si alin. 2, art. 730 alin. 5).In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata..
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent pe domeniul care face obiectul acordului-cadru.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2014 15:09