Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mere in cadrul ?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 ? 2013, pentru elevii claselor I-VIII, inclusiv clasele pregatitoare din Sectorul 1?


Detaliu pentru invitatia numarul 341763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Numar invitatie: 341763/15.01.2013
Denumire contract: Furnizare mere in cadrul?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 ? 2013, pentru elevii claselor I-VIII, inclusiv clasele pregatitoare din Sectorul 1?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193251, Fax: +40 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 213193251, fax: +40 213193252, persoana de contact: Mihail Badea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul AUIPUSP - SECTOR 1, B-dul. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati invatamant si unitati spitalicesti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mere in cadrul?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 ? 2013, pentru elevii claselor I-VIII, inclusiv clasele pregatitoare din Sectorul 1?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mere in cadrul?Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli? in anul scolar 2012 ? 2013, pentru elevii claselor I-VIII, inclusiv clasele pregatitoare din Sectorul 1;Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 614.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 10.692 lei.Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:4.314, 62lei;Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data de 25.01.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de furnizare, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. ? FORMULARUL nr.1(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). Cerinta nr. 2- Declaratie privind eligibilitatea FORMULARUL nr.2. incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL.Cerinta nr. 3 -Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea FORMULARULui nr. 4 Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica suntVlad Rosca, Mihail Dragos Badea, Manea Ionut, Virlan Florica, Mihai Dan Cucu, Ionela Raboj, Reli Dinu, Mary-Janne Iordache, Steluta Nicolae, Gabriela Nicolae, Iustina Florina Licoiu, Teodora Angelescu, Gheorghe Hoarta, Sorin Parvu, Liliana Grigore, Dana Ilinca, Ioana Tudor, Fanel Marin, Laur Marian Mertea, Alina Aneta Dragomir; Cerinta nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;1. Completarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL nr.3.2. Certificat de atestare fiscala (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat de atestare fiscala (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele mai sus mentionate.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert prinvind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, insa numai in ceea ce priveste lit. a, c^1 si d de la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr. 5 - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea Certificatului de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ? FORMULARUL nr.5 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Prezentarea acestuia in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011: Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a Certificatului constatator emis de ONRC.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.2.Autorizatie de functionare de la Directia Sanitar Veterinara pentru spatiile de depozitare a produselor si pentru distribuire;3.Inregistare sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor si pentru distribuire; se vor prezenta Formulare specifice emise de catre autoritatile competente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, - bilanturile contabilepe ultimii 3 ani financiari, vizate si inregistrate de organele competente ? copie conforma cu originalul;La prezentarea bilanturilor contabile, operatorul economic poate dovedi indeplinirea cerintei prin raportare la ultimi 3 ani financiari incheiati., - declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii trei ani financiari. Se solicita cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.000.000 lei fara TVA;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Indeplinirea in ultimii 3 ani a minim un contract de furnizare similar cu cel care face obiectul contractului supus achizitiei(conform caietului de sarcini) - Ofertantul va face dovada ca a incheiat minim 1(unu) contract similar a carui valoare sa fie de minim 534.000 lei fara TVA (Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin. 1) din OUG nr.34/2006, copii lizibile cu mentiunea ?conf cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor/ proceselor verbale de receptie finala/recomandare din partea beneficiarului/certificate de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art.97^1 din HG nr.925/2006 actualizata).Pentru calculul echivalentei cursul leu/euro: anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; anul 2011:1 euro=4, 2379 lei: anul 2012:1 euro= 4, 4625 lei., Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Declaratie referitoare la mijloacele de transport necesare distributiei produselor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.referire la numarul masinilor care vor asigura transportul la locul de distributie, minim 5 autovehicule, precum si la spatiile de depozitare necesare asigurarii pastrarii produselor- mere ? in conditiile stabilite de prevederile legale., Declaratie pe propria raspundere ca personalul angajat in derularea contractului este instruit privind normele de igiena;Distributia alimentelor se va face numai de catre persoane avand cunostinte de igiena alimentelor sau instruite in acest sens si avand carnetul de sanatate avizat se vor prezenta carnetele de sanatate vizate la zi pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului., Mostra de fructe - mere, insotita de Buletinul de Analiza, privind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti, pana la data depunerii ofertelor.Se solicita prezentarea de buletine de analiza eliberate de orice organism abilitat in acest sens., Autorizatie sanitara de transport auto pentru autovehiculele folosite la transportul produselor alimentare, emisa de organele competente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste in format electronic atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer