Achizitie publica - FURNIZARE MERE IN CADRUL PROGRAMULUI DE INCURAJARE A CONSUMULUI DE FRUCTE IN SCOLI
Detaliu pentru invitatia numarul 353138
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353138/28.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE MERE IN CADRUL PROGRAMULUI DE INCURAJARE A CONSUMULUI DE FRUCTE IN SCOLI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 4374474, Adresa: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Telefon: 0254/213383, Fax: 0254/230030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. 1Decembrie 1918, nr.28, jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330005, telefon: +40 254/213383, fax: +40 254/230030, persoana de contact: VIOREL ROTAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante din loc. Deva, str. 1 Decembrie 1918, nr. 28, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MERE IN CADRUL PROGRAMULUI DE INCURAJARE A CONSUMULUI DE FRUCTE IN SCOLI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 31.579 mere/zi x 62 de zile (in anul scolar 2013-2014) = 1.957.898 mere, conform loturilor
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548, 211.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constitui garantii pentru participare in cuantumul de: pentru lot 1:2.300 lei, pentru lot 2:1.600 lei, pentru lot 3:1.900 lei, pentru lot. 4:1.700 lei, pentru lot. 5:700 lei, pentru lot. 6:1.100 lei, pentru lot. 7:1.400 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO56TREZ3665006XXX000123 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Municipiului Deva, CUI: 4374474.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leu se va face la cursul LEU/VALUTA a BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul situatiilor prevazute la art. 278^1 din oug 34/2006 autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1.158, 95 lei pentru lotul 1, 846, 12 lei pentru lotul 2, 963, 48 lei pentru lotul 3, 866, 09 lei pentru lotul 4, 357, 61 lei pentru lotul 5, 586, 59 lei pentru lotul 6, 703, 25 lei pentru lotul 7.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din H.GR.. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) ? ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator (dupa caz);Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitivs si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare formular) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator (pt tert sustinator doar neincadrarea in art. 181, lit a, c^1 si d), dupa caz;Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare formular)3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta - ofertant, ofertantul asociat, dupa caz;Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare formular)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertant, ofertant asociat, tert sustinator, subcontractant, dupa caz;Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare formular)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Mircea Ioan Molot - Presedinte, Tiberiu Ioan Balint - Vicepresedinte, Ioan Rus - Vicepresedinte, Dan Stoian - Administrator public, Dan Daniel - Secretar al judetului, Daniela Salasan - Director executiv, Amelia Cont - Arhitect sef, Goanta Lia - Sef serviciu, Gabriela Bindea - Sef serviciu, Viorel Rotar - Sef serviciu, Mariana Barsoan - Sef serviciu, Marius Muntean - Sef serviciu, Mihaela Stefan - Sef serviciu, Antonela Stan - Sef serviciu. Consilierii judeteni: Babau Valeriu, Barea Vasile, Botici Ovidiu Laurentiu, Cazan Agripina Elena, Coltescu Marin, Costa Cosmin Cristian, Cristescu Costica, David Adrian Nicolae, Damian Dana, Dobrei Lidia, Gaita Doru, Gligor Dorin Oliviu, Henti Iulian Cosmin, Hirghidusi Ion, IvanuS Nicolae, Lazar Danil, Morar Nicolae Simion, Mutiu Florin, Oprisa Ioan Florin, Petrui Ioan Dorin, Plescan Dorina, Prip Ioan, Rudeanu Mihail Nicolae, Stanescu Vetuta, Stoica Raul, Staier Ioan Dumitru, Toma Florian, Turdean Radu Eugen, Tolas Liliana, Zvinca Adrian.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - ofertant, ofertant asociat;6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - ofertant, ofertant asociat;a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documente edificatoare pentru dovedireaeligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate. Pentru persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - ofertant, ofertantul asociat (dupa caz);Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul Si vor fi insotite de traducere autorizata Si legalizata.Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.3. Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor judeteana/municipiului Bucuresti, ofertant, ofertantul asociat (dupa caz), conform Ordinului nr. 111 din 16 seprembrie 2008, cu modificarile si completarile ulterioare;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte caConditie de calificare: ofertantul a livrat produse similare avand in vedere anvergura contractului ce urmeaza a se incheia si categoria de beneficiari ai acestor produse., Cerinta nr.2Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Conditie de calificare: Ofertantul dispune de cel putin 1 (un) mijloc de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, PENTRU FIECARE LOT OFERTAT IN PARTE.Modalitatea de indeplinire: Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor alimentare de origine nonanimala judeteana/municipiului Bucuresti, ofertant, ofertantul asociat (dupa caz);(conform Ordinului nr. 111 din 16 decembrie 2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala).Documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei).Condi?ie de calificare: Ofertantul dispune de un depozit alimentar dotat cu instalatii adecvate pentru receptia, depozitarea si livrarea fructelor (merelor), in judetul Hunedoara.Modalitatea de indeplinire: Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru unitatile de vanzare cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, judeteana/municipiului Bucuresti, ofertant, ofertantul asociat (dupa caz), conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 (pentru spatiile de depozitare) (conform Ordinului nr. 111 din 16 decembrie 2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala).Prezentarea de documente care sa demonstreze ca ofertantul dispune de depozite inregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (documentecare confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei)., Cerinta nr.3Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Conditie de calificareOperatorul economic va face dovada ca dispune de minim 1 (una) persoana pentru fiecare lot ofertat pentru transportul si distributia fructelor (merelor) la locatiile prevazute in reteaua scolara si in conformitate cu graficul de livrarestabilit.Ofertantul va avea in vedere nominalizarea de persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic, conform cu prevederile Ordinului nr.243/05.11.2012.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta documente care confirma: - instruirea personalului in domeniul igienei produselor agro-alimentare (prezentare copie document);
- efectuarea controlului medical periodic (copie document/ adeverinta)., Prezentare de mostre de produs atat la cele de baza cat si la produsele derivate.
Operatorii economici vor prezenta obligatoriu la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru toate produsele ofertate, in ambalajul in care urmeaza a fi livrate, marcat si sigilat., Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca produsele sunt atestate calitativ conform normelor legale in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 09:18