Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mere in cadrul ,,programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli ?pentru elevii din clasele 0-VIII, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Salaj pentru anul scolar 2013-2014.


Detaliu pentru invitatia numarul 357199
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SALAJ
Numar invitatie: 357199/30.01.2014
Denumire contract: Furnizare mere in cadrul , ,programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli ?pentru elevii din clasele 0-VIII, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Salaj pentru anul scolar 2013-2014.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SALAJCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: +40 0260614120, Fax: +40 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260614120, fax: +40 0260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Salaj, loc. Zalau, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +40 0260614120, fax: +40 0260661097
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mere in cadrul , ,programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli ?pentru elevii din clasele 0-VIII, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Salaj pentru anul scolar 2013-2014.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: Furnizare mere in cadrul , ,programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli ?pentru elevii din clasele 0-VIII, care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Salaj pentru anul scolar 2013-2014 - pentru fiecare unitate scolara pentruLoturile 1, 2, 5, 6, 7 conform specificatiilor din caietul de sarcini si anexele acestuia
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 142.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conf. preciz din Anexa B. inf privind loturile. Formular 11. Se va avea in vedere cursul cursul BNR de la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Valab. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contulnr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu conf. acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instr.de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul sipentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instr. de garant. trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere abeneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Dovada garant. De particip. se va prezenta la Reg.AC, pana la data si ora limita de deschidere a of..Garantia de participare const. de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilitacastigatoare, se va returna de catre AC conf. art.88 din HG 925/2006 cu modif si compl. ulterioare. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie const. in numele asocierii si samentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. ec.G P. emisa in alta limba decat romana va fi prez. in orig. si va fiinsotita de trad. autoriz. si legaliz.in limba romana.In cazul op. ec. care se regasesc in categ. IMM conf. Legii nr. 346/2004 GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atrib
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 in termen de 10 zile de la semnarea contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa formular 12A. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare in dispoz. art.181 lit. a, c^1, d.Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituriale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de Autoritatea Contractanta. Pentru ofertantiinerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant. Se va completa formularul 12 C .( In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent (Se va completa Formularul 13).Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va completa Formularul 14) Se va prezenta aceasta declaratie atat de ofertant, cat si de asociat/subcontractant/ tertul sustinator daca este cazul.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Tiberiu Marc, Csoka Tiberiu, Vicepresedinte Crisan Valeriu, Vlaicu Cosmin Radu, Marusca Leontina Lucica, Cuzdriorean Cosmin, Vultur Maria, Iepure Liliana;Consilieri judeteni Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Ardelean Nicolae, Chereches Dan-Nicu, Chende Livia, Ciobanu Cristina ? Elisabeta, Crisan Marian-Danut, Dari Toma, Demle, Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu ? Remus, Filip Alexandra - Lorena ? Maria, Ghete Mircea ?Raul, Ghiurco Dan, Iancu - Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, RatiuViorel, Szabo; Stefan Carol, Szilagyi Ro;bert- Istvan, Sandru Gabriel ? Marius, Veresezan Marius-Mihai, Zaharia Marcel ? Claudiu). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane 1.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala sau o declaratie, valabila pentru anul calendaristic in curs.3. Prezentarea documentului de inregistrare pentru siguranta alimentelor emis in conformitate cu Ordinului nr. 111 din 16 decembrie 2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri globale. Se va prezentamedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani respectiv 2011, 2012, 2013. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani pentru fiecare lot va fi de minim : Lot 1 = 100.000 lei, Lot 2 = 42.000 lei , , Lot 5 = 40.000 lei , Lot 6 = 26.000 lei , Lot 7 = 60.000 lei , In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup deoperatori economici care depun oferta comuna cerinta privind media cifreide afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerarea resurselor tuturor membrilor asocierii.Se vor prezenta documenterelevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusivliderul) vor prezenta documentele solicitate. Operatorul conomic poatebeneficia de prevederile art. 186 din OUG nr.34 cu modif. si compl.ulterioareprivind angajamentul ferm., Cerinta nr. 2 - Ramane la latitudinea operatorilor economici demonstrareasituatiei economice si financiare prin prezentarea de copii certificate pentruconformitate cu originalul dupadocumente, pe care autoritatea contractanta, le poate consideraedificatoare, in masura, in care acestea reflecta o imagine fidela a situatieieconomice si financiare a ofertantului si atesta respectarea cerintei minimeobligatorii privind marimea mediei cifrei de afaceri globale. Valorile vor fiexprimate in lei, la cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismal tehnic despecialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul va avea in vedere nominalizarea de persoane avand cunostinteminime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens siavand efectuat controlul medical periodic, conform cu prevederile Ordinuluinr.243/05.11.2012.Se vor prezenta documente care confirma: - instruireapersonalului in domeniul igienei produselor agro-alimentare (prezentarecopie document);
- efectuarea controlului medical periodic (copie document/adeverinta)., Cerinta 2Experienta similara ? demonstreaza ca operatorul economic este capabilsa indeplineasca contractul ce urmeaza a fi atribuit in toata specificitatea sicomplexitatea sa. Pentru demonstrarea experientei similare se va prezentalista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca Ofertantul alivrat produse similare in valoare cumulata pentru fiecare lot astfel Lot 1 =60.000 lei , Lot 2 = 20.000lei, Lot 5 =20.000 lei, Lot 6 = 13.000 lei, Lot 7 = 30.000 lei, . Nivelulvaloric impus livrarilor de produse se confirma prin prezentarea decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta 3Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Ofertantul dispune de cel putin 1 (un) mijloac de transport pentru fiecrae lotpentru care se depune oferta, pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului., Cerinta 4Ofertantul trebuie sa dispune de cel pu?in un depozit alimentar dotat cu
instala?ii adecvate pentru ambalarea si pastrarea fructelor., Cerinta 5Ofertantul are obligatia de a prezenta mostre ambalate conform cerintelor
caietului de sarcini cu fructele proaspete (mere) ce urmeaza a fi furnizatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2014 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer