Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mere pentru elevii din clasele 0-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, pe o perioada de 39 zile de scolarizare


Detaliu pentru invitatia numarul 342938
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Brasov
Numar invitatie: 342938/20.02.2013
Denumire contract: Furnizare mere pentru elevii din clasele 0-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, pe o perioada de 39 zile de scolarizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. N. Balcescu nr.67, cam.24, Brasov, Romania, cod postal: 500019, telefon: +40 268410777-104, fax: +40 268472305, persoana de contact: Cirica Emil
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. N. Balcescu nr.67, cam.24, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mere pentru elevii din clasele 0-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, pe o perioada de 39 zile de scolarizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mere pentru elevii din clasele 0-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, pe o perioada de 39 zile de scolarizare
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 155.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este este 10.000 lei, depusa pana la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data lim de depa ofertelor. Se va const sub forma unei scrisori de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar, in formatul Scrisorii de garantie financiara de participare, insotita de declaratia privind incadrarea in categ. IMM-urilor, dupa caz (completare Formular 19A). Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cont Trezoreria Brasov RO33TREZ1315006XXX000169, CUI 4384150. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Aut Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a scrisorii de garantie financiara de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278¹ din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Neprezentarea scrisorii de garantie de participare conduce la respingerea ofertei.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi aceeasi cu data de publicare a invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1)din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; -prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 12A;) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 12B;Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 12Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, confor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- formular 16. In cazul in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla in una din situatiile prevazute de art. 69^din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Personal: Presedinte C.J.Bv.: Aristotel Cancescu, Vicepresedinte Mihai Pascu, Administrator public ispas Radu, Director Ec.: Aurelia Popescu, Secretar: Maria Dumbraveanu, Arhitect Sef: Mihai Sarbu; Consilieri judeteni: Ambrus Carol, Braga HoratiuFlorentin, Caju Mariana, Coman Claudiu, Cornea Gheorghe Claudiu, Craciun DragosRomulus, Crizbasan Emanoil ? Dorin, Danu AurelianLeonard, DrotleffDieter, Enache Paul, Fliundra Ionel, Gabor AlexandruAdrian, Grapa Sebastian, Lupu Stefan Ovidiu, Kovacs Attila, Manea Ion, Mares Ioan, Matei Gavril, Noaghea NeluPetre, Ochi Ion, Oltean Vasile, Olteanu Luminita Nicoleta, Paler Ioan Miron, Popa Mihai Valentin, Sarafinceanu Buibas Gheorghe, Szakal Andras Zsolt, Sandru Razvan ? Ovidiu, Soneriu Valentin ? Olimpiu, Ungureanu Vasile, Vestea Mihail, Zavarache Constantin, Wittstock Eberhard- Wolfgang.Comisie de evaluare: Cirica Emil, Craciun Claudia, Boboc Daniela, Acrivopol Constantin, Iordan Emilia, Bortes Didona, Radulea Andreeae) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1.1.f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celei in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?) Certificatul constatator eliberat de ONRC. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizatasau copie lizibila ? conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturilecontabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.Daca nu aveti obligatia legala de a depunebilantul pe 2011 pana la data solicitata pentru depunerea ofertei, se vor lua in considerare altedocumente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Informatii generale Media cifrei de afaceri in globala in domeniu pe ultimii 3 ani, 2010-2012 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.000.000 lei, respectiv 228.180euro (echivalenta leu/euro la 30.01.2013 ;1 euro=4, 3825). In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada prin prezentarea docprev in Legea 346/2004) acestia beneficiaza de red cu 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri.Val vor fi expr in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii resp.In sit in care un grup de op ec in asociere depune oferta comuna, sit ec si financ se dem prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Demonstrarea indepl cerintelor se poate realiza si prin interm unui tert sustinator care va garanta indepli oblig contractuale, in conf cu prev art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art.11 alin. 1 din HG 925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in valoare de minim 500.000lei (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma). Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna, vor prezenta: - maxim 3 contracte de furnizare similare, in valoare cumulata de minim 500.000 lei, exclusiv TVA, incheiate in ultimii 3 ani, pentru a demonstra experinta similara, insotite de certificate/documente emise de beneficiari. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.-Lista cu personalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de achizitie-Declaratie pe proprie raspundere ca personalul angajat care manipuleaza produsele este instruit privind normele de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi.Documentele potfi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa depuna dovada ca: a- dispune de minim 15 mijloace transport si distributie care sa asigure integritatea fructelor proaspete pana la destinatar, in conformitate cu normele de igiena in vigoare, pentru a demonstra ca poate acoperi toata aria de distribuire a produselor, in perioada prevazuta in contractb - dispune de spatii de depozitare autorizate pt asigurarea pastrarii fructelor proaspete, temperatura optima de 2-4o Celsius si umiditate intre 60-80%, sa prezinte locul de depozitare a produselor, de unde acestea urmeaza fi distribuite.Pentru indeplinirea acestui criteriu (mijloace de transport si spatii) se prezinta DOCUMENTELE DE INREGISTRARE PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR eliberate de A.N.S.V.S.A. ? D.S.V.S.A. din judetul in care se afla depozitul, pentru activitatile de « depozitare, sortare, spalare, ambalare, si comercializare fructe si legume (cod CAEN 5210) » conform Ordin nr.111/2008 al ANSVSA si pentru transportul acestora., Mostre pentruprodusele ofertate, Informatii privind subcontractantii.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". Certificat ISO 22000 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul activitatii supuse procedurii de licitatie.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"., Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) in domeniul activitatii supuse procedurii de licitatie.Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer