Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MESE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 338772
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEA
Numar invitatie: 338772/05.11.2012
Denumire contract: FURNIZARE MESE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEACod fiscal: 3721958, Adresa: STR.BABADAG NR.165, BL.B2 MEZANIN, JUDET TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240/533962, Fax: 0240/533601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati sanitar veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MESE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT FURNIZARE MESE DE LABORATORVALOAREA ESTIMATA A CONTRACTELOR =271188 LEI FARA TVA
II.1.6) CPV: 39181000-4 - Mese de lucru de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 271, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTUL 1 = 180 LEILOTUL 2 =15 LEI;LOTUL 3 = 240 LEI;LOTUL 4 = 1600 LEI;LOTUL 5 = 170 LEI;LOTUL 6 = 570 LEI.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1-6- Declaratie privind eligibilitatea ? formular A( incadrarea in situatia prevazuta la art.180/OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/O.U.G. 34/2006- formular B( in situatia in care reiese ca ofertantul de aflaintr-una din situatiile prevazute de art81/OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica)- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de primarie Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare Fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratie ?? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??- formular 20(declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu reglulile de concurenta)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG nr.34/2006.Persoanele cedetin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, sunt: dr.Tertis Marinela Ofelia-dir.ex, Ec.Galaczi Rodica-sef serv ec/adm, ec.Bercea Mariana-consilier superior; jr.Serban Mariana-consilier juridic, Ing.Verdes Iustina Camelia- presedinte comisie evaluare; ec.Danila Georgiana-membru comisie evaluare; Ing.Musat Mariana- membru comisie, dr.Maftei Daniel-membru comisie, biolog Ghimpu Crina-membru comisie, dr.Dragnea Claudiu-membru rezerva comisie, dr. Anca Pavel- membru rezerva comisiePersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Presedintele ANSVSA BUC- Dr.Turcanu Mihai si Director Economic -ec. Cornelia Biltiu Dancus. CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1-6Pentrupersoane juridiceromane: - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta-cu semnatura si stampila , din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei.Pentru persoane juridice /fizice straine-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta , cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1-6-FISA DE INFORMATII GENERALE- FORMULAR F4, CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1-6-BILANT CONTABIL LA DATA DE 30.06.2012 sau BILANTUL CONTABIL LA DATA DE 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1-6- LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI- FORMULAR 12 D, CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1-6- MOSTRE DIN FIECARE PRODUS CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1-6certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer