Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE METAL


Detaliu pentru invitatia numarul 348324
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Numar invitatie: 348324/11.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE METAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURESCod fiscal: RO 23719936, Adresa: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Telefon: 0265260289, Fax: 0265264290, 0265267955
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ABA MURES, str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540057, telefon: +40 265260289, fax: +40 265264290, persoana de contact: JOZSEF SOMOGYI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE METAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si livrarea cantitatilor necesare de PRODUSE METALICEcelor 4 SGA. (Sisteme de Gospodararea ApelorMures, Alba , Hunedoara si Arad) din cadrul A.B.A.Mures. Produse de metale format din otel beton, electrozi, placi, benzi, sarma , cuie, suruburi. etc.
II.1.6) CPV: 44330000-2 - Bare, tije, sarma si profile utilizate in constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 056 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT I: 1.000, 00 leiLOT II: 300, 00 leiLOT III: 100, 00 leiLOT IV: 400, 00 leiEchivalenta lei/euro pentru o gar.de partic.depusa in euro se va face la cursul BNR cu 10 zile inainte de data limita de dep.a ofert. Val.gar.de partic.minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de const.a gar.de partic.: -Instr.de gar. emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.;Garantia trebuie sa fie irevocabila..? Perioada de val.a gar.de participare va fi de cel putin 90 de zile de la data limitade depunere a ofertelor .? Forma de constituire a garantiei de participare: - prin ordin de plata vizat, in contul de garantii al aut.contr. identificat prin cod IBANRO13TREZ4765005XXX008483, deschis la. Trez. Tg. Mures.In acest caz se solicita copie a ordinului de plata, pe care va aparea mentiunea -conform cu originalul.Garantia de participare poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii a afertelor. ?Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare?- Fila CEC, in original, depusa la sediul autoritatii contractante, confirmata de banca emitenta; Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa formularconf. modelului din sectiune -FormulareIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la pct. a, c indice 1 si d)Se va completa formularconf. modelului din sectiune -FormulareIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul) Se va completa formularconf. modelului din sectiune -FormulareIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Ing. Ervin Molnar director ABA Mures-Ing. Popa Ioan ?director D.I.-ing. Rodica Colceriu?director ARA ABA Mures, ing.David Csaba ? Director ELH Mures; ec. Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures;?; ec. Somogyi Jozsef -Birou A.L.S.S.;ing. Bumbas Ioan-Birou Achizitii;;
-cons. Jr. Suteu Adela, Compartiment Juridic, ing. Ciobanu Cristiansef birou MESEing.Jani Etelkasef birou ELHRestricitiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea ai celor mentionati anterior4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusivcele locale (original sau copie lizibila legalizata), semnata , stampilata, datata)Se vor prezenta: - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie conform cu originalul.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independenta Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa formularconf. modelului din sectiune -Formulare??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte ca informatiilecuprinse , trebuie sa fievalabile /realela data limitade depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentCerinte obligatorii: Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/19902)Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelorPersoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Fisa de informatii generaleDeclaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate realizata in ultimii 3 ani... Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.- bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, cifra de afaceriin domeniul de activitate aferentobiectului contractului, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Lista va fi confirmata prin prezentarea cel putin a unui document/contract/parte din contract/proces verbal de receptie care sa confirme livrarea produselor. 1) certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau oricare alt standard echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer