Achizitie publica - Furnizare microbuz in cadrul proiectului " PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE STRAZI, MODERNIZARE RETELE ELECTRICE, INFIINTAREA SERVICIULUI SOCIAL DE TIP ?AFTER SCHOOL? SI ORGANIZAREA OBICEIULUI LOCAL ROATA IN COMUNA SINCA NOUA, JUDETUL BRASOV? finantat prin M
Detaliu pentru invitatia numarul 338889
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338889/06.11.2012
Denumire contract: Furnizare microbuz in cadrul proiectului " PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE STRAZI, MODERNIZARE RETELE ELECTRICE, INFIINTAREA SERVICIULUI SOCIAL DE TIP ?AFTER SCHOOL? SI ORGANIZAREA OBICEIULUI LOCAL ROATA IN COMUNA SINCA NOUA, JUDETUL BRASOV? finantat prin Masura 322 ?Renovarea si dezvoltarea satelor? din cadrul programului FEADR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCA NOUA (PRIMARIA SINCA NOUA BRASOV)Cod fiscal: 14670850, Adresa: SINCA NOUA NR. 345, sinca Noua, Telefon: 0268228721, Fax: 0268228721
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SINCA NOUA NR. 358, Sinca Noua, Romania, cod postal: 507210, telefon: +40 268228721, fax: +40 268228721, persoana de contact: ADRIAN DAN CIOCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SINCA NOUA NR. 358, Sinca Noua, Romania, cod postal: 507210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare microbuz in cadrul proiectului " PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE STRAZI, MODERNIZARE RETELE ELECTRICE, INFIINTAREA SERVICIULUI SOCIAL DE TIP ?AFTER SCHOOL? SI ORGANIZAREA OBICEIULUI LOCAL ROATA IN COMUNA SINCA NOUA, JUDETUL BRASOV? finantat prin Masura 322 ?Renovarea si dezvoltarea satelor? din cadrul programului FEADR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare microbus 19+1 locuri
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantum garantie de participare 3789 lei.In cazul in care ofertantul este din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie in conformitate cu dispozitiile art. 86 din HG 925/2006 reactualizata care se prezinta in original valabil pentru o perioada de 90 de zile calendaristice. Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art 88 din H.G nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Cons dispune respectarea acesteia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului , o suma stabilita procentual asa cum apare prevazut la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizatContul in care se poate face plata garant de particip este: contul Primariei Comunei Sinca Noua, IBAN RO40TREZ1385006XXX000773 - TREZ RASNOV, CUI 14670850
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 Formularul 1-Certificat de cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul-Certificat de cazier judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 act; se va completa Formularul 2-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDINANRMAP Nr. 314din 12 oct 2010; se va completa Formularul16-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul17Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Flucus Dumitru ? Primar, Ciocan Adrian ? Viceprimar, Aroiu Bucura - Secretar, Lancea Maria- Contabil, Consileri Locali : Roman Gheorghe, Maracineanu Elena, Carstea Pavel , Paseu Gheorghe, Ittu Gheorghe, Fenechiu Aurel, Dadu Ionel, Flucus Gheorghe, Pepene Emilian, Ittu Eugen, -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 8In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? nu mai vechi de 30 zile fata de data de depunere a ofertelor, care sadovedeasca o forma de inregistrare din punct de vedere profesional ca persoana juridica, in conformitate cu natura produselor furnizate. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc in urma evaluarii a depus certificat constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia depunerea documentelor in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoanele fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitatile necesare in vederea indeplinirii contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii trei ani (2009, 20010, 2011) trebuie sa fie de minim 350.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare executate in ultimii 3 ani., Experienta similara: cel putin un contract furnizare de produse similare a carui valoare sa fie de minim 189000 lei fara TVA., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatii Ofertantul va prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentul in domeniul aferent investitiei. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garantie in km
36
Descriere: A se vedea documentatia fisei de date
Termen de livrare
24
Descriere: A se vedea documentatia fisei de date
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 13:21