Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?FURNIZARE MIJLOACE AUTO CU SERVICIUL DE LEASING AFERENT?


Detaliu pentru invitatia numarul 356579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA
Numar invitatie: 356579/18.12.2013
Denumire contract: ?FURNIZARE MIJLOACE AUTO CU SERVICIUL DE LEASING AFERENT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITACod fiscal: RO 10084149, Adresa: Blv. IC Bratianu, nr. 50, Targoviste, Telefon: +40 245614403, Fax: +40 245611774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Blv. IC Bratianu, nr. 50, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 245614403, fax: +40 245611774, persoana de contact: Dorin Staicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Companiei de Apa Targoviste Dambovita S.A. - Blv. IC Bratianu, nr. 50, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 245614403, fax: +40 245611774
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?FURNIZARE MIJLOACE AUTO CU SERVICIUL DE LEASING AFERENT?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de mijloace auto serviciu de leasing aferent.
II.1.6) CPV: 34111200-0 - Berline (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 347 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11.200, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor Se constituie prin depunere in numerar la casieria Companiei de Apa Targoviste Dambovita, prin virament bancar in contul nr. RO77RNCB0128045433630001 deschis la Sucursala BCR Targoviste ? O.P. confirmat de catre banca, prin Fila de cec - confirmata de catre banca sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul ce se va retine in conditiile Art. 278ยน*) - (1) din OUG nr.34/2006 este de 4.340, 34 lei. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 14 (DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII) completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 2% (1% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, fara TVA. Mod.de constituire: printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. bancara sau de catre o soc. de asigurari, in conf. cu prev. art. 90, alin.(1) din HG 925/2006, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, in conf. cu prev.art. 90, alin.(2) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf.prev. HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont.de disponibil deschis la dispozitia aut.contractante, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret. Contract. Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie este egala cu durata contractului. Valabil. instr.de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valab. contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conf.prev. HG nr. 925/2006, art. 92, alin (1).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.7)Cerinta nr.2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.6)Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.5)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1. Staicu Constantin Dan Dorin ? Membru Consiliu de Administratie si Director General;2. Cimpoaca Gheorghe Ninel ?Membru Consiliu de Administratie si Director Tehnic si Membru Comisie de evaluare;3. Ciulei Tomita ? Membru Consiliu de Administratie;4. Hack Eduard-Florentin- Membru Consiliu de Administratie;5. Mariutan Alexandru- Membru Consiliu de Administratie ;6. Ponorica Ion- Presedinte Consiliu de Administratie si Director Comercial si Presedinte Comisie de evaluare;7. Simion Adrian - Membru Consiliu de Administratie;8. Hossu Valentin Tiberiu ? Director Coordonator Sectii Operationale si Membru Comisie de evaluare;9. Babeu Pavel ? Director Productie;10. Gheorghe Patrascu Vasile ? Reprezentantul in AGA al Municipiului Targoviste;11. Badau Danut ? Reprezentantul in AGA al Orasului Pucioasa;12. Vladulescu Dragos ? Reprezentantul in AGA al Comunei Dragomiresti;13. Varzaru Nicolae ? Reprezentantul in AGA al Comunei Ulmi;14. Draghici Emil ? Reprezentantul in AGA al Comunei Vulcana Bai;15. Maricescu Constantin - Reprezentantul in AGA al Comunei Aninoasa;16. .Vasile Sorinel? Reprezentantul in AGA al Orasului Fieni;17. Ionita Sorin Vasile - Reprezentantul in AGA al Comunei Gura Ocnitei;18. Preda Ion- Reprezentantul in AGA al Comunei Branesti;19. Dinu Constantin- Reprezentantul in AGA al Mun. Moreni;20. Pavel Ion- Reprezentantul in AGA al Comunei Buciumeni;21. Rusu Ion- Reprezentantul in AGA al Comunei Tartasesti;22. Ene Octaviana- Reprezentantul in AGA al Orasului Racari;23. Zoie Cristina - Reprezentantul in AGA al Comunei Sotanga;24. Sandu Gabriel Danut ? Reprezentantul in AGA al Comunei Voinesti;25. Dinu Ilie - Reprezentantul in AGA al Orasului Titu;26. Ionescu Marius - Reprezentantul in AGA al Comunei Razvad;27. Moraru Mihai Laurentiu - Reprezentantul in AGA al Comunei Moroeni;28. Dumitrescu Nicoleta Carmen - Reprezentantul in AGA al Orasului Gaesti;29. Stoica Dorina- Reprezentantul in AGA al Consiliului Judetean Dambovita;30. Poenaru Eugenia ? Director economic si membru Comisie de evaluare;31. Matusescu Mihai ? Sef Serv. Contracte, Recuperare debire si Executare silita si membru Comisie de evaluare;32. Fratila Ioan Cezar ? Expert informatii pentru afaceri si membru Comisie de evaluare;33. Niculae Constantin ? Sef Serviciu Tehnic Mecano-energetic si membru Comisie de evaluare;34. Banescu Rodica ? Expert achizitii publice Comp. Achizitii Publice si membru Comisie de evaluare;35. Mihai Mircea ? Sef formatie utilaje si membru de rezerva in Comisia de evaluare36. Stoleru Constantin ? Sef Sector retele apa canalizare Targoviste si membru de rezerva in Comisia de evaluare;37. Cristea Ioan Razvan ? Economist Serv. Aprovizionare-Administrativ si membru de rezerva in Comisia de evaluareCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3)Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4)Cerinta nr. 6Declaratie privind indeplinirea obligatiilorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incatdin acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident);In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Atentie: in cazul depunerii unei oferte comune, prezentarea documentelor de calificare este obligatorie pentru fiecare membru al asociatiei (inclusiv liderul). Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea documentului fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentatul legal al ofertantului, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCAtentie: in cazul depunerii unei oferte comune, prezentarea documentelor de calificare este obligatorie pentru fiecare membru al asociatiei (inclusiv liderul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media Cifrei de Afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari (2010;2011;2012), in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 1.100.700, 00 lei.Modalitatea de indeplinire Prezentarea documentului stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formularul nr.8) Nota: Pentru echivalenta lei/valuta se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, aferent anului respectiv.Cerinta nr. 2 Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani financiari (2010;2011;2012), in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, pentru o elaborare si o evaluare unitara a ofertelor.Modalitatea de indeplinire Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari ((2010;2011;2012), vizat de catre organele competente ? copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantuluiAtentie: in cazul depunerii unei oferte comune, prezentarea documentelor de calificare este obligatorie pentru fiecare membru al asociatiei (inclusiv liderul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Principalele livrari similare in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (formularul nr.9, inclusiv anexa la formularul nr.9), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicCerinta nr.2Ofertantul va face dovada existentei a minim o unitate de service functionala la nivel de judet.Modalitatea de indeplinire ?Ofertantul va prezenta olista aunitatilor service functionale la nivelul judetului Dambovita.Informatii subcontractantii: - In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vo indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. MENTIUNE: Daca ofertantul castigator va subcontracta o parte sau anumite parti din contract, Autoritatea Contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, la data incheierii contractului de achizitie publica.Completare Formularul nr. 17 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) .Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art.45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69.1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuireInformatii privind asociatii: Informatii despre asociere, daca este cazul, prezentarea Formularului 18 completat si semnat.Daca ofertantul este o asociere incadrarea in categoria IMM, se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Unul din membri va fi numit asociat principal (lider) responsabil pentru acest contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unei imputerniciri in acest sens semnata de toti membrii asocierii. Oferta trebuie sa includa un acord preliminar de asociere (Model orientativ Formularul E), urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Acordul va specifica urmatoarele: - toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Contractul; -liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora; -liderul asoc se obliga, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de a.p; -toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de derulare a contractului. Cerinta nr.1 Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalentModalitatea de indeplinire Prezentarea documentelor emise de organisme independente, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii corespunzator cu standardul de referinta SR EN ISO 9001, ultima editie, valabile la data limita de depunere a ofertelor.- Atentie: in cazul depunerii unei oferte comune, prezentarea documentelor de calificare este obligatorie pentru fiecare membru al asociatiei (inclusiv liderul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer