Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mijloace de transport proiect: "Centrul soc.-educativ pt. persoane cu dizabilitati Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 266318
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare mijloace de transport proiect: "Centrul soc.-educativ pt. persoane cu dizabilitati Iasi"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract de furnizare mijloace de transport persoane in cadrul proiectului , ,Centrul Social Educativ pentru Persoane cu Dizabilitati Iasi? COD SMIS 2074Finantat din Fonduri Structurale ?Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ??Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.2-?Reabilitarea, modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 17.09.2010 11:38
Data limita de depunere a ofertelor: 29.09.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.09.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075 Tara: ROMANIA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 180, 931.2 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006;
- Certificat de inregistrare (CUI);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Firmele furnizoare, daca nu sunt si producatori, vor prezenta Autorizarea producatorului/ reprezentantului autorizatpentru livrarea produselor;
- Demonstrarea capacitatii prin indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract similar, incheiat si finalizat in ultimii trei ani;
- Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru contractul similar prezentat in copie.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer