Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mixtura asfaltica tip BAPC 16


Detaliu pentru invitatia numarul 350404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANA DE PROTECTIA PLANTELORSI DE INTRETINERE A DRUMURILORJUDETENE PRAHOVA
Numar invitatie: 350404/15.07.2013
Denumire contract: Furnizare mixtura asfaltica tip BAPC 16
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA DE PROTECTIA PLANTELORSI DE INTRETINERE A DRUMURILORJUDETENE PRAHOVACod fiscal: RO12284089, Adresa: B-dul Republicii, nr 2-4, Ploiesti, Telefon: 0244.544371, Fax: 0244.544371
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr 2-4, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244454371, fax: +40 2444544371, persoana de contact: EMIL BUNEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Republicii, nr 2-4, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Intretinere drumuri judetene)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mixtura asfaltica tip BAPC 16
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de mixtura asfaltica tip BAPC 16
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei , conform art.278.1 din OUG nr.34/2006.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei: Data la care se face echivalenta lei/euro este data publicarii invitatiei de participare ; Se va prezenta in original in cuantumul si pentru perioada egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei ( 90 zile );Modalitatea de constituire a garantiei de participare va fi conform prevederilor art.85 si art.86 alin.6 din HG 925/2006 . In conformitate cu Legea nr.346/2004 , IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare .In caz , garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii . Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea nr.346/2004 .In cazul operatorilor economici care se asociaza in vederea depunerii unei candidaturi comune , garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre operatorii economici asociati in numele asocierii .Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG nr. 925/2006 .In cazul respingerii unei contestatii la CNSC ca fiind nefondata , se va retine contestatorului o suma din valoarea garantiei de participare calculata conform art.278.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA .Forma de constituire : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90alin(1)si alin(3) din HG925/2006 . In aceasta din urma situatie , contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent , un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante , conform HG 1045/2011 . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului .Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus , cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica , sub sanctiunea rezilierii acestuia . Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform preverilor art.91-92 din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare ;Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul subcontractanti/asociati . Formular 12 ACerinta nr. 2- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare ;Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul subcontractanti/asociati . Formular 12 B . Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna din situatiile de la literele a, c1 si d prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Cerinta nr. 3- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevedrile la art69^1 ( evitarea conflictului de interese )din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare . Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul subcontractanti/asociati .Lista cu persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Directiei Judetene de Protectia Plantelor si de Intretinere a Drumurilor Judetene Prahova ; Mircea Cosma - presedinte Consiliul Judetean Prahova ; Dovinca Maria - director executiv Directia Economica Consiliul Judetean Prahova ; Popescu Elena -director executiv adjunct Directia Economica Consiliul Judetean Prahova ;Dragomir Ioan - director DJPPIDJ-PH ; Tanase Cristina - director adjunct economic DJPPIDJ-PH ; Dosaru Elena Iuliana - director adjunct DJPPIDJ-PH ; Iorga Veronica - sef birou tehnic DJPPIDJ-PH ; Bunea Emil Viorel - inspector specialitate DJPPIDJ-PH ;Costache Ilie - sef formatie DJPPIDJ-PH ; Coman Dorelian - sef formatie DJPPIDJ-PH .Cerinta nr.4 - prezentare Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ; Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.subcontractanti / asociati Formular 12 DCerinta nr.5 - Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , in conformitate cu preverile legale in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa reiasa ca operatorul economic nu figureaza cu obligatii de plata in luna anterioara depunerii ofertei . Certificatele vor fi prezentate in oricare dintre formele: - in original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul "Cerinta nr.6- prezentare Declaratie privind calitatea de participant la achizitieNota : - Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau local vor fi respinse , cu exceptia cazului in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de organele competente in domeniu .-Pentru persoanele juridice straine , operatorii economici au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local , in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta , eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine ( cum ar fi certificate , caziere fiscale sau alte documente echivalente ), precum si un certificat de rezidenta fiscala ( evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acsetui document , cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana-Autoritatea contractanta isi rewzerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificateloir inoriginal/copie legalizata Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC din care rezulta obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .Documentul se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata" conform cu originalul ".Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente echivalente , in copie insotita de traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 - se va prezenta Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani . Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de 500.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei folosind cursul de schimb mediu anual eoro/leu : pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro , pentru 2011 - 4, 3282 lei/euro , pentru 2012 - 4, 4560 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Prezentarea fisei Experienta similara .Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document /contract/proces verbal de receptie prin care sa faca dovada furnizarii de mixtura asfaltica in ultimii 3 ani, in valoare de 250.000 lei fara TVA., Cerinta nr.2 - Prezentarea declaratiei privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani, Cerinta nr.3 - Prezentarea capacitatii tehnice . Ofertantul va face dovada detinerii unei statii de preparat mixturi asfaltice cu o capacitate de minim 100 tone/zi , si a unui laborator de analize si incercari de santier autorizat/acreditatcare sa fie in termen de valabilitate pe toata durata contractului . Se va face dovada existentei pe teritoriul statiei de preparat mixturi asfaltice a unui cantar functionabil , autorizat si verificat metrologic in termen de valabilitate pe toata durata derularii contractului Cerinta nr.1 - Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau echivalent , pe domeniul procedurii de achizitie . valabil la data limita de depunere a ofertelor ., Cerinta nr.2 - Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere ca ofertantul respecta standardele de mediu .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer