Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare MIXTURI ASFALTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 323892
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Pascani
Numar invitatie: 323892/11.04.2012
Denumire contract: Furnizare MIXTURI ASFALTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: 0232762300 ; 0232718250, Fax: 0232766259 ; 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, jud.Iasi, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232718250, fax: +40 232718250, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani jud.Iasi, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare MIXTURI ASFALTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare MIXTURI ASFALTICE
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 lei, in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie , conform formularului J care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta; b) ordin de plata , confirmat de banca emitenta, in contul RO56TREZ4075002XXX000012, deschis la Trezoreria Pascani; d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire Garantia trebuie sa fie irevocabila Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documente-lor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Ofertantul pierde o parte din cuantumul garantiei de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006 daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC, respectiv 4230 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)- formular A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - formular B-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de cazier fiscal al ofertantuluiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmareOperatorii economici care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica /profesionala vor depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) ? formular A si formular B modificat corespunzator-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular C1-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / candidati ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1din OUG 34/2006 formular C21.Dr.Craciunescu GrigorePrimar2.Ing.Nichifor Dorin Administrator public3.Ec.Labontu AngelicaDirector economic4.Insp.Grigoras Maricica Serviciul Buget Financiar Contabilitate6.Ing. Pertu Iulian Inginer Gospodarie Comunala7.Ing Simon Cristina Consilier Achizitii publice8.Ing.Pascu LauraConsilier Achizitii publice9.Jr. Cojocaru Ionut Lucian Consilier juridic Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originaluldin care sa rezulte obiectul de activitate al lrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs)Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Prezentarea cel putin a unui contract de furnizare de produse similare/ documente/ proces verbal de receptie , efectuat(e) in ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnicesi la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;, Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatoarele echipamente: - instalatie de preparat mixturi asfaltice;
- laborator autorizatminim gr.III- Mijloc/mijloace de transport cu capacitate totala de min.16 tone, Declaratie privind informatiile referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate, Capacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta , pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atuncicapacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Nominalizarea subcontractantilor si specializarea acestora ? daca este cazul Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent; - Nu se accepta ofertantii in curs de certificare. In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer