Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MIXTURI ASFALTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 332317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRESTCOM SERV S.A.
Numar invitatie: 332317/24.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE MIXTURI ASFALTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRESTCOM SERV S.A.Cod fiscal: 23633001, Adresa: Str. Unirii, PT25 Spicul, Buzau, Telefon: 0238718015, Fax: 0238718015
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Prestari servicii: Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MIXTURI ASFALTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea de mixturi asfaltice, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4300 LEISe va constitui conform prevederilor HG 925/2006 art. 86 alin (1), (2), (3).In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare din membrii asocierii. Garantia pentru participare se va constitui pentru suma mentionata, optional in urmatoarele forme: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 5. Documentul va fi incarcat in SEAP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO03BSEA0360 0000 0068 2537 deschis la EMPORIKI BANK. Documentul va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in temeiul prevederilor art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-se va completa formularul 1 Sau declaratie pe propria raspundere conform art.11alin.4 din H.G.925/2006;Cerinta nr. 2: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Cf. Ordin 314/2010: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa formularul 2;Cerinta nr. 3: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-se va completa formularul 4 Sau declaratie pe propria raspundere conform art.11alin.4 din H.G.925/2006. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Constantin CRETU ? DIRECTOR GENERAL, Maria RUSU ? CONTABIL SEF ? membru comisie, Manuela Chesnoiu-Dobrota ?Achizitii Publice, presedinte fara drept de vot, Gabriela Nicolae ?Consilier Juridic, membru comisie, Ciprian Nistor ? Birou Tehnic, membru comisie, Ionescu Vasile- Birou Tehnic, membru comisie.Cerinta nr. 4: Certificate fiscale-certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si de stat-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se vor prezenta actele in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor prezenta situatia datoriilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele Sau declaratie pe propria raspundere conform art.11alin.4 din H.G.925/2006. Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantilor. Neprezentarea acestui document atrage excluderea de la procedura. Cerinta - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata?conform cu originalul? Sau declaratie pe propria raspundere conform art.11alin.4 din H.G.925/2006In etapa evaluarii ofertelor solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: ultima balanta de verificareCerinta nr. 2: ultimul bilant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor livrari de produse conf. Art.188 alin.1 lit. a) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2: Informatii privind subcontractantii- daca este cazul, se va completa formularul nr.6.Cerinta nr.3: declaratie de conformitate cf. art. 188(1)d OUG 34/2006.Cerinta nr. 4: raport de incercari emis de un laborator autorizat, care sa contina date referitoare la compozitie si caracteristicile fizico-mecanice ale mixturii in conformitate cu legislatia in vigoare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP, conform prevederilor HG 1660/2006
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer