Achizitie publica - FURNIZARE MIXTURI ASFALTICE
Detaliu pentru invitatia numarul 343080
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343080/25.02.2013
Denumire contract: FURNIZARE MIXTURI ASFALTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPINACod fiscal: RO2843272, Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Telefon: 0244-336134, Fax: 0244-371458
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244336134, fax: +40 244371458, persoana de contact: MIHAELA IONETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, jud.Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MIXTURI ASFALTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima estimata a contractului este de 250.000 lei (fara TVA). Valoarea maxima estimata a contractului este de 350.000 lei (fara TVA).Valoarea minima de 250.000 lei (fara TVA) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013. (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)Valoarea maxima de 350.000 lei (fara TVA) reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari.Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile, conform articolului 36 lit. e) si e1) di H.G. nr. 925/2006 se va face prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari.Optiuni: conf. art.6, alin.3 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 - 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :4.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO82TREZ5225006XXX000071Trezoreria Campina, C.F. 2843272 cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ? Formularul nr. 10.Se va prezenta dcl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? Formular nr. 11. Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia. Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formularul nr. 13.Ofertantii care doresc constituirea garantiei de participare in valuta, vor folosi cursul euro comunicat de BNR cu cinci zile inainte de data depunerii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ?emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ing. Tiseanu Horia Laurentiu, - ing. Dragomir Ion, - ing. Oprescu Eliza, - ec. Onita Eliza-, - ing.Ionete Mihaela, ing.Olteanu Felicia, Lista Consilierilor Locali: d-na Albu Elena , dl. Nistor Marian , dl. Zagan Horatiu, d-na Petrovici Mihaela, d-na Clinciu Monica , d-na Preda Gena , dl. Tudor Gheorghe , dl. Pitigoi Ioan ? Adrian , dl. Dula Marian , dl. Bondoc Viorel ? Gheorghe , d-na Dumitrescu Viorica ? Luminita, dl. Telegescu Daniel, dl. Tiu Calin, dl. Ionita Daniel, dna. Papuc Rodica, dna.Stanica Viorica-Georgeta, dl.Fratila severius, dl.Tifigiu Mihai Valentin.Cerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta 1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul CONTRACTULUI trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita de depunere a ofertei".Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limba romana de catre traducator autorizat) dincare sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita de depunere a ofertei".Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani fiscali de minim 500.000 lei.CURSUL DE SCHIMB LA CARE SE VA FACE ECHIVALENTA LEU/EURO ESTE CURSUL MEDIU ANUAL COMUNICAT DE BNR , RESPECTIV: Anul2010:1 Euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei Anul 2012:1 Euro = 4, 4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Cerinta 2Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a livrat produse similare in baza a cel putin un contract in valoare de minimum 250.000 lei; livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise, sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificate/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta 3Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001?sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? copie, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 11:43