Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mixturi asfaltice


Detaliu pentru invitatia numarul 352166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Cisnadie
Numar invitatie: 352166/07.08.2013
Denumire contract: Furnizare mixturi asfaltice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul CisnadieCod fiscal: 4406002, Adresa: Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Telefon: +40 269561147, Fax: +40 269561012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Romania, cod postal: 555300, telefon: +40 269561147, fax: +40 269561012, persoana de contact: Gheorghe HUJA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Cisnadie, Piata Revolutiei, nr. 1, Cisnadie, Romania, cod postal: 555300, telefon: +40 269561147, fax: +40 269561012, persoana de contact: Gheorghe HUJA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mixturi asfaltice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima de 230.000 lei (fara TVA)a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora ofertele), iar valoarea maxima de 550.000 lei (fara TVA), reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: conf. art.6, alin.3 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 - 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr: RO52TREZ5765006XXX012104, deschis la Trezoreria Sibiu, cod fiscal4406002-se prezinta in original la deschiderea ofertelor, iar copia xerox a OP se ataseaza plicului exterior, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original), in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire In cazul in care se depune Scrisoare de garantie bancara, vor completa formularul 8(se prezinta in original).IMM declaratie tip Formularului 9;In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare la deschiderea ofertelor duce la descalificarea automata a operatorului economic.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta , va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (care trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara depuneri ofertei) ?emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (care trebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara depuneri ofertei) ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Primar, Gheorghe HUJAViceprimar, Johann Krech ;Secretar, Ciprian Constantin RusuSevriciul Buget, Impozite si Taxe ? Sef serviciu, Heutschy StelaServiciul Public de Asistenta Sociala ? Sef serviciu Dragomir SorinServiciul Politia Locala ? Sef serviciu, Lunca MirceaDirector executiv Directia administratie publica locala, Szasz DanielaDirector executiv Directia Tehnica Nicolae Valer Radoiu;Director executiv Directia Economica Barbu Cornel;Consilieri Locali: - Cioranu Manuela Rafira- Curea Ionel- Filip Danut Mihai- Florea Gabriel- Florea Gabriela Maria- Hozat Zaharie- Iordache Aurel- Lepsa Dumitru Vasile- Prica Vladimir Dorian- Rogos Lucian Emil- Sorici Gheorghe Silvian- Tagarta Nicolae Marius- Ungureanu Gabriela Lucretia- Vecerzan Marius Ioan- Vintila Cornel- Vladu Lucian Nicolae.Cerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul CONTRACTULUI trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita de depunere aofertei".Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limba romana de catre traducator autorizat) din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de furnizare solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Informatiile cuprinse in certificatul constatator/alte documente edificatoare-trebuie sa fie reale/actuale la "data limita de depunere a ofertei".Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani fiscali de minim460.000 lei. Formularul nr. 5 (INFORMATII GENERALE)CURSUL DE SCHIMB LA CARE SE VA FACE ECHIVALENTA LEU/EUROESTE CURSUL MEDIU ANUAL COMUNICAT DE BNR , RESPECTIV: Anul2010:1 Euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei Anul 2012:1 Euro= 4, 4560 leiPersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a livrat produse similare in baza a cel putin un contract maxim 3 contracte in valoare cumulata de minimum 230.000 lei Formularul 6.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise, sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificate/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001?sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? copie, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer