Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MOBILIER


Detaliu pentru invitatia numarul 335725
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 335725/19.09.2012
Denumire contract: FURNIZARE MOBILIER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17.cod postal: 900527, telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17.cod postal: 900527, telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MOBILIER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mobiliercutransport, manipulare, incarcare , descarcare, montare, reparare si intretinere in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 505 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 6000.00 lei2.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.Garantia de particip. se constituie in conform. cu preved. art. 86 din H.G. nr. 925/2006, in lei, sub forma de: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea ACpentru particip. la cerea de oferta- completare formular nr. 15 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in original; sau- Ordin de plata in favoarea ACin contul RO72TREZ2315005XXX000398, deschis la Trezoreria Constanta; sau- depunere la caseria AC din: Constanta Bd. Mamaia nr. 124, Camin 1, Parter, a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in caregarantia de particip. este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul IMMgarantia de particip. va fi redusa la jumatate. Se vava prezenta in mod oblig. declaratia pe propria raspundere conform model prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. si complet. ulterioare, in original.In cazul unei asocieri garantia de particip. poate fi emisa in numele liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominaliz. in cadrul acesteia a tuturor membrilor asocierii.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de particip. vor fi respinse conform prev. art. 33 alin.(3) lit.b) din H.G. nr. 925/2006 .Conform OUG 34/2006 art. 278¹ alin (1), in masura in careCNSCrespinge contestatia, ACva retine contestatorului din garantia de particip. o sumade 4345.00 lei..Restituireagarantiei de particip. se realiz. conform prev. art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 2 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul constatator va fi eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantulare sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala va fieliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Cerinta nr. 5CERTIFICAT de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare formular nr. 5 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalCerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare formular nr. 4 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in original.Cerinta nr. 7Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 9 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in original Cerinta nr. 1A. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertuluide pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate ale operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?B Persoane juridice /fizice straineCertificate sau documente edificatoarecare sa dovedeasca forma de inregistrare , adresa si obiectul de activitate al operatorului economic.Operatorul economic va prezenta certificate sau documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, adresa si obiectul de activitate.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani., Cerinta nr. 2Experienta similaraDocumente doveditoare pentrulivrari de mobilier . Prezentarea a 1 (unu) sau cel mult 3(trei) contracte de furnizare mobilier / parti relevante din contracte a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea estimata a primului contract subsecvent si anume de 87882.00 lei fara TVA., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau la cerere dela autoritatea contratanta: tel/fax 0241-606410 , e-mail : [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer