Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MOBILIER


Detaliu pentru invitatia numarul 343674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 343674/08.03.2013
Denumire contract: FURNIZARE MOBILIER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17, cod postal: 900527, telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410, persoana de contact: NICULESCU ADELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MOBILIER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mobilier.In pretul mobilierului trebuie sa fie incluse cheltuielile legate detransport, manipulare, incarcare , descarcare, montare, reparare si intretinere in perioada de garantie.
II.1.6) CPV: 39156000-0 - Mobilier pentru sali de primire si de receptie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 131 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 6000.00 lei sau echivalentul in euro (pentru echivalentul leu/euro se va lua in considerare cursul afisat de BNR cu trei zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86.din H.G. nr.925/2006 sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea AC pentru participare la cererea de oferta-Formular nr.15 din Sectiunea IV- Formulare si modele, in original; sau ordin de plata in favoarea AC in contul RO72TREZ2315005XXX000398, deschis la Trezoreria Constanta; sau depunerea la caseria AC din Constanta, Bd. Mamaia nr.124, Camin nr.1, Parter, a unui ordin de plata sau a a unei file de cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, a unei sume in numerar in cazul in care garantia de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In cazul IMMgarantia de particip. va fi redusa la jumatate. Se vava prezenta in mod oblig. declaratia pe propria raspundere conform model prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. si complet. ulterioare, in original.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de particip. vor fi respinse conform prev. art. 33 alin.(3) lit.b) din H.G. nr. 925/2006 . Daca ofertantul depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, AC va retine o suma din garantia de participare conformart. 278¹ alin (1) din OUGnr. 34/2006. Restituireagarantiei de particip. se realiz. conform prev. art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Nota: AC-autoritate contractanta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 2 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 3 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalCerinta nr. 3Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul constatator va fi eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantulare sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala va fieliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Cerinta nr. 5CERTIFICAT de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare formular nr. 5 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalCerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare formular nr. 4 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in original.Cerinta nr. 7Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 9 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalPERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE din cadrul Autoritatii Contractante.Comisia de evaluare : - Presedinte: Ing. Sirbu Laurentiu-Director general administrativ- Membrii : Ing. Mihail Luminita ? Sef Birou AchizitiiPubliceIng. Adela Niculescu - Biroul de Achizitii PubliceEc.Angelica Munteanu - Biroul de Achizitii PubliceEc.Florina Chiru?Biroul de Achizitii Publice-Membru de rezerva: Ec. Florica Albu - Biroul de Achizitii PubliceAcordul-cadrude furnizareva fi semnat din partea autoritatii contractante, UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, de urmatoarele persoane: 1.RECTOR, Prof.univ.dr. Danut- Tiberius EPURE2.DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV, Ing. LAURENTIU SIRBU3.DIRECTOR ECONOMIC , Ec. MARIANA ATANASIE4.SEF SERV.JURIDIC SI CONTENCIOS, Cjr. LOREDANA DANAlte informatii referitoare la persoanele cu functii de decizie pe www.univ-ovidius.ro. Cerinta nr. 1A. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertuluide pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?B Persoane juridice /fizice straineCertificate sau documente edificatoarecare sa dovedeasca forma de inregistrare , adresa si obiectul de activitate al operatorului economic.Operatorul economic va prezenta certificate sau documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, adresa si obiectul de activitate.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani., Experienta similaraPrezentarea a 1(unu) sau cel mult 2(doua) contracte de furnizare/ parti relevante din contracte, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare cu 63673.00 leisi al caror obiect este similar cu obiectul contractului .Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar.Pentru calculul echivalentleu/euro se va indica cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul similar cu obiectul contractului .-1 persoana responsabila direct de indeplinirea contractului, care va fi conducatorul echipei;
-1 persoana specializata pentrumontaj mobilierPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau la cererede la autoritatea contractanta la tel/fax: +40 241606410
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer