Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mobilier de birou in cadrul proiectului posdru


Detaliu pentru invitatia numarul 321170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTI
Numar invitatie: 321170/06.03.2012
Denumire contract: Furnizare mobilier de birou in cadrul proiectului posdru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTICod fiscal: 26328134, Adresa: Str. Vaselor, nr. 31, sector 3, Bucuresti, Telefon: 0753093219, Fax: 021/253.21.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vaselor, nr. 31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021253, telefon: +40 2527834, fax: +40 212532115, persoana de contact: Cristian Berinde
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vaselor, nr. 31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021253, telefon: +40 2527834, fax: +40 212532115, persoana de contact: Cristian Berinde
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanatate si invatamant)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mobilier de birou in cadrul proiectului posdru
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mobilier de birou in cadrul proiectului posdru , , Promovarea incluziunii sociale prin dezvoltarea resurselor umane si institutionale din asistenta medicala comunitara? ID: 18786
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? din OUG 34/2006 - actualizata. Asfel, suma totala ce se va retine este de 900 lei. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire; - prin depunerea unui ordin de plata, sub conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: POSDRU RO12 TREZ 7025 0470 9X01 1409 deschis la Trezoreria sect. 2 Bucuresti); - depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante; - sau prin orice alt instrument bancar de plata conditiile legii
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(oRDINUL 314/2010anrmap); 2)Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta); 3)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta-Conflictul de interese(Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Manager proiect POSDRU Director General Prof.Univ.Dr. Cristian Vladescu SNSPMPDSB, Manager financiar Ec. Mirela Cismaru, Coordonator proiect POSDRU Sociolog Marian Matei, Exp. Achizitii Cristian Berinde, Ec. Leahu Petre ) 1) Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente : Ofertantul declarat castigator al prezentei proceduri, va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va furniza informatii cu privire la cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat. Formularul 5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va furniza informatii referitoare la capacitatea tehnica si profesionala prin completarea urmatorului document : Formularului nr. 6 - Declaratie privind lista principalelor contracte avand obiect furnizarea unor produse similare celor din prezenta procedura, efectuate in ultimii 3 ani. Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer