Achizitie publica - Furnizare Mobilier de laborator in contextul modernizarii infrastructurii de C-D la IBPC-NS
Detaliu pentru invitatia numarul 334512
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334512/30.08.2012
Denumire contract: Furnizare Mobilier de laborator in contextul modernizarii infrastructurii de C-D la IBPC-NS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''Cod fiscal: 4364268, Adresa: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Telefon: 021.319.45.18, Fax: 021.319.45.19
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050568, telefon: +40 213194518, fax: +40 2131945189, persoana de contact: ing. Dumitra STANCA, Responsabil Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050568Institutul de Biologie si Patologie Celulara ''Nicolae Simionescu''
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Mobilier de laborator in contextul modernizarii infrastructurii de C-D la IBPC-NS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mobilier de laborator pentru dotarea biobazei si scaune de laborator pentru dotare spatii de C-D din institut, inclusiv montaj, testare, punere in functiune, instruire personal si service in garantie.
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 571, 792.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11.400Lei, respectiv 5.700Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 (din Volumul III al documentatiei de atribuire). Valabilitate :90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita ? in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau ? prin OP confirmat de banca in original, in contul IBPC-NS (cod fiscal 4364268) RO85TREZ7055005XXX003950 deschis la Trezoreria Statului sector 5. Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara TVA, sau 5%IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, in maxim 14 zile de la semnarea contractului sub forma unei scrisori de garantie bancara de buna executie (model inclus in Volumul ? Formulare), emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, document care sa prevada ca plata garantiei va fi executata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.De asemenea, garantia de buna executie poate fi constituita prin prin OP confirmat de banca in original, in contul IBPC-NS (cod fiscal 4364268) RO85TREZ7055005XXX003950 deschis la Trezoreria Statului sector 5. Autoritatea Contractanta va restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data receptionarii tuturor bunurilor furnizate si instalate in cadrul contractului, inclusiv semnarea procesului-verbal de punere in functiune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se completeaza: Formular 5 - decl. eligibilitate. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratieFormular 6 - decl.neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 cu modif.si completarile ulterioare. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011.Formular 7 - decl.priv.neincadrarea in sit.prev. la art. 691 din O.U.G.34/2006 in original semnata de reprezentantul legal. (a se vedea Sectiunea VI.3) ALTE INFORMATII - Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.Formular 8 - declaratie priv.calitatea de participant la procedura, in original semnata de reprezenantul legal. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.Formular 9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata in original de catre reprezenantul legal al ofertantului/liderului asocierii si asociatilor.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul;Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta ? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), in copie conform cu originalul, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator emis de ONRC. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.Certificat de inregistrare - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice ? traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular/document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: 1.140.000Lei, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, inclusiv contul de profit si pierdere Copii conforme cu originalul, inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata, sau echivalent pentru persoanele nerezidente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - minim 1 persoana nominalizata de furnizor pentru montare, instalare si service in perioada de garantie pentru produsele de mobilier de laborator ofertate, si care detine certificat de instruire care atesta instruirea si calificarea pentru instalare si service in conformitate cu standardele aplicabile.-Pentru produsele ofertate, ofertantul trebuie sa furnizeze documente din care sa rezulte ca detine competenta profesionala necesara pentru instalarea, montarea, punerea in functiune si asigurarea service-ului/mentenantei in perioada de garantie a produselor. Daca ofertantul are calitatea de producator al produselor ofertate, va prezenta o declaratie in acest sens.Ofertantul va prezenta o copie certificata pentru conformitate cu originalul a certificatului de instruire pentru personalul declarat, precum si declaratie de disponibilitate a acestuia pentru derularea contractului, Unul sau mai multe contracte de livrare mobilier de laborator certificat conform standarde aplicabile, in valoare cumulata de minim 570.000 Lei (fara TVA)- Ofertantul va prezenta lista cu principalele livrari si instalari de mobilier de laborator similar celui ce face obiectul prezentei proceduri, realizate in ultimii 3 ani. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/Euro mentionat anterior pentru fiecare an;Ofertantul va prezenta documente emise sau contrasemnate de beneficiar (recomandari, contracte, procese verbale, in copie conform cu originalul) in care sa fie clar evidentiate: valoarea; perioada de derulare a contractului; produsele furnizate; receptia finala in cadrul contractelor de livrare si instalare mobilier de laborator similar. In cazul contractelor in care ofertantul a participat in asociere se va prezenta documentul care atesta produsele livrate de acesta si procentul de participare al ofertantului in cadrul contractului., Demonstrarea conformitatii produselor, in conformitate cu HG 1022/ 2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului., In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului, In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizanduse in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. Certificat valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 16:28