Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mobilier expunere lucrari sculptura pentru Muzeul de Arta Ion Irimescu din municipiul Falticeni


Detaliu pentru invitatia numarul 323921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Falticeni
Numar invitatie: 323921/11.04.2012
Denumire contract: Furnizare mobilier expunere lucrari sculptura pentru Muzeul de Arta Ion Irimescu din municipiul Falticeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul FalticeniCod fiscal: 5432522, Adresa: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Telefon: 0230/542056, Fax: 0230/544942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 230542056, fax: +40 230544942, persoana de contact: Vasile-Iulian Morosanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Falticeni, strada Republicii, nr. 13, sala de sedinte Iorgu Radu".
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mobilier expunere lucrari sculptura pentru Muzeul de Arta Ion Irimescu din municipiul Falticeni
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei consta in furnizarea a 314 buc. piedestaluri din lemn masiv de stejar 40 mm, baituit si lacuit pe care vor fi amplasate sculpturi si 314 etichete identificare lucrari sculptura realizate din gravoplay auriu, cu caractere gravate.Pe langa furnizarea produselor mentionate anterior, obiectul contractului cuprinde si serviciile de montare, punere in functiune si instalare a furniturilor.
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 2400lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de mai sus, pentru perioada de 60 de zile calculate incepand cu data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in procent de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 - Declaratie privind eligibilitatea; Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ; Calitatea de participant la procedura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original; Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar, ing. Vasile Tofan, director executiv- ing. Corneliu Monoranu, Sef Serv. Contabilitate- ec. Laura Florea, Inspector superior Alexandru Savescu, Sef Serv. Urbanism- ing. Catalin Fodor, Sef Serv. Achizitii Publice- Iulian Morosanu ;Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? in original; Informatii privind asociatii; Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Pentru persoane juridice/fizice straine : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara- Ofertantul trebuie sa prezinte Anexa 06 ? Informatii generale, cu prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe trei ani pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2008, 2009, 2010) care trebuie sa fie de cel putin 200.000 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.2.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea (art.186 din OUG nr.34/2006)-angajament ferm al persoanei sustinatoare, incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara- Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Se solicita realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare diverse tipuri mobilier lemn prin care sa confirme livrari a caror valoare sa fie de cel putin 100.000 lei (prezentarea de copii relevante de pe contract/contracte care sa confirme experienta similara).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte. Prezentarea unei recomandari/document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, care sa confirme livrarea de produse similare2.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea- prez. angajament ferm in forma autentica al pers. sustinatoare; 3.lista personal de specialitate de care dispune ofertantul 4.Inf.subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie de atribuire este accesibila pe SEAP, anexa la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer