Achizitie publica - Furnizare mobilier pentru Centrul de informare turistica din com. Alunis, in cadrul proiectului ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COM. ALUNIS, JUD. CLUJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 356957
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356957/15.01.2014
Denumire contract: Furnizare mobilier pentru Centrul de informare turistica din com. Alunis, in cadrul proiectului ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICACOM. ALUNIS, JUD. CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAALUNIS - JUDETUL CLUJCod fiscal: 4349039, Adresa: Comuna Alunis, sat Alunis, nr. 83, judetul Cluj, Alunis, Telefon: 0264-263505, Fax: 0264-263505
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Alunis, sat Alunis, nr. 83, judetul Cluj, Alunis, Romania, cod postal: 407030, telefon: +40 264-263505, fax: +40 264-263505, persoana de contact: MIHAI SAV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Comunei Alunis, str. Principala nr . 83, judetulCluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mobilier pentru Centrul de informare turistica din com. Alunis, in cadrul proiectului ?INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICACOM. ALUNIS, JUD. CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include furnizarea mobilierului pentru Centrul de informare turistica din com. Alunis, in cadrul proiectului: "INFIINTARE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COM. ALUNIS, JUD. CLUJ" si este format din: canapea, fotolii, biblioteca, masuta, birouri, vitrina, dulapior mobil, set masa + 4 scaune, scaune.
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 159 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 530 lei. Garant.de particip.poate fi constituita si in valuta. Echivalenta in valuta a valorii in lei se va determina coresp.cursului stab.de BNR la data publicarii invitat.de particip.in SEAP. Per.de valabilit.a garantiei va fi 90 de zile de la term.limita de primire a ofertelor. Garant.de particip.tb.sa fie irevocabila si se poate constitui conf.prevederii art.86 alin.(1) din HG925/2006. In cazul in care se opteaza pt.modalit.de constituire prin: a)virament bancar/ordin de plata, acestea vor fi semnate de banca in favoarea COMUNEI ALUNIS in contul RO70TREZ2185006XXX001287 deschis la Trezoreria Gherla; b)instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asigurari, care se prezinta in original, in conform.cu Formularul nr.1B. IMM-urile benef.de reducere cu 50% din cuantumul garant.de particip., cu conditia demonstr.ca se incadreaza in categ.IMM-urilor, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categ.IMM-urilor, Formularul nr.2. In cazul depunerii ofertei de catre o asociatie, pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de garant.de particip.in cuantumul, forma si avand per.de valabilit.solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garant.de particip.se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expirarii per.de valabilit.a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine elib.garant.de particip.in cond.precizate de art.88, alin.(4) din HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita cu respectarea art.90 alin.(1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art.90 alin.(3) din HG 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006, in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.5;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.6;
-Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta, Formularul nr. 7;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Formularul nr. 8. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Sav Mihai, Irimus Aurelian, Iusan Angela, Ciont Eugen, Coroian Ana, Muresan Virgil Mircea, Caba Mihai, Farcas Iosif, Ciont Marcel, Muresan Ioan, Stir Tiberiu, Pop Ioan, Chifor Ioan, Barta Alin.--Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte cerintele prevazute la III.2.1.a)In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare si/sau tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.5, nr. 6 si nr. 8. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta Formularul nr. 11 - Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 13:57