Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mobilier pentru dotarea a 5 grupe noi de crese din cadrul ASCO


Detaliu pentru invitatia numarul 312102
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA SOCIALA COMUNITARA ORADEA
Cod de identificare fiscala: 14371033
Adresa: PRIMARIEI NR.42, Oradea
Telefon: 0259.44.16.77
Fax: 0259.44.16.78
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare mobilier pentru dotarea a 5 grupe noi de crese din cadrul ASCO
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare mobilier pentru dotarea a 5 grupe noi de crese din cadrul Administratiei Sociale Comunitare Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.08.2011 13:23
Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, Piata Unirii nr. 1, Sala Ghiseelor- ghiseu nr 10 din cadrul Primariei municipiului Oradea
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, et. II cam 202 din cadrul Primariei municipiului Oradea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 133, 137.1 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura;DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat eliberat de DGFP;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local eliberat de directia de specialitate din cadrul primariei;copie CUI, Certificat constatator ORC;Fisa de informatii generale;CA m.a. pe ultimii 3 ani 260000lei, pt lot1-180000, pt lot2-80000lei, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare în ultimii 3 ani, : min.1 contract, max.2 contracte cu val cum. de 130000 lei fara tva- lot1 90000lei fara tva, lot2-40000lei fara tva, PV receptie, recomandare, copie contract/e, formular exp. similara, ISO 9001-2008, ISO 14001-2004 sau echivalente, declaratie privind subcontractantii, acord asociere, angajamnet ferm sustinere(dupa caz)
de pe SEAPgarantie de participare 2600leidin care: 1800 lei pt lot 1, 800 lei pt lot 2.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer