Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MOBILIER PENTRU PRIMA DOTARE A SEDIULUI NOU JUDECATORIE CIMPENI


Detaliu pentru invitatia numarul 332789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL ALBA
Numar invitatie: 332789/31.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE MOBILIER PENTRU PRIMA DOTARE A SEDIULUI NOU JUDECATORIE CIMPENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL ALBACod fiscal: 4765863, Adresa: IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Telefon: 0258/811788, Fax: 0258/811788
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258/811788, fax: +40 0258/811788, persoana de contact: CORNELIA STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258/811788, fax: +40 0258/811788, persoana de contact: CORNELIA STANCIU, TULBURE FLOARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MOBILIER PENTRU PRIMA DOTARE A SEDIULUI NOU JUDECATORIE CIMPENI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de furnizare consta in achizitionarea de mobilier pentru sediul nou al Judecatoriei Cimpeni. Livrarea produselor se va face la sediul judecatoriei, in loc. Cimpeni, str. Horea, nr. 12, jud. Alba.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA: 2.000 leiSe constituita in formele precizate de art.86 din HG 925/2006 prin : Formular J.in cazul in care se constituie prin scrisoare de garantie bancara.-Ordin de plata vizat de banca, beneficiar Tribunalul Alba, cod fiscal 4765863, cod IBAN RO18TREZ0025005XXX000145 deschis la Trezoreria Alba Iulia-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancaraNota: - In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
DA ;Va fi5 % din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica atribuitSe constituie conform art. 90, alin. 1din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (formular A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(formular B), Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69^ din OUG 34/2006 (formular C) - se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator; Formularul C este o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membri in cadrul consiliului de administrare/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sot/sotie /ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute inart. 69 lit. a), din O.U.G. nr. 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume : - Muresan Cornelia ? Presedinte Tribunal Alba, Mocan Aurelian- vicepresedinte Tribunal Alba, Stanciu Cornelia ? Manager economic, Ciuhat Gabriela ? consilier, Tulbure Floare - Consilier tehnic, Danciu Cornel - Presedinte Judecatorie Cimpeni , - Bogdan Ioan-Consilier tehnic, Gombos Iulian-specialist IT.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- Certificate fiscale, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, privind plata obligatiilor catrebugetul de stat si bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se organizeaza prezenta procedura; Persoane juridice/fizice romane ? Certificatul constatator (sau alt document echivalent) emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial, in conformitatecu prevederile Legii nr. 26 /1990 privind Registrul Comertului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul).In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizataPersoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare/ori apartenenta din punct de vedere profesional (prezentate in traducere legalizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 aniFormular D
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari- formular G, Minim o recomandare de la beneficiari/clienti- ce se va prezenta in una din formele : original /copie legalizata/copie conform cu originalul - certificat de managment al calitatii sau echivalent -SREN ISO 9001 - prezentata in una din formele: original/copie legalizata/ conform cu originalul; in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla in SEAP, atasata prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer