Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mobilier sala consultanta


Detaliu pentru invitatia numarul 309070
Autoritate contractanta
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA IASI
Cod de identificare fiscala: 11390065
Adresa: Iasi, str. Cucu, nr. 1, jud. Iasi, Iasi
Telefon: 0232/254578
Fax: 0232/264682
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare mobilier sala consultanta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare mobilier sala consultanta in cadrul proiectului "Retea multi-regionala de dezvoltare a antreprenoriatului", ID 63228, cofinantat din FSE prin POSDRU 2007-2013
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 09.08.2011 16:25
Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul AJOFM Iasi din Iasi, str. Cucu, nr. 1, cod 700082
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul AJOFM Iasi din Iasi, str. Cucu, nr. 1, cod 700082
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 50, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
V.1) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;3.Declaratie prin care se certificã cã participarea la procedurã este fãcutã în concordantã cu regulile de concurentã; 4.Certificat de atestare fiscala. 5.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-in original sau copie legalizata.6.Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006V.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator.V.3) Situatiaeconomico-financiara: ultimul bilant contabil, vizat si înregistrat. V.4) Capacitatea tehnica si/sau profesionala: a) lista principalelor livrari în ultimii 3 ani.b)declaratie referitoare la dotarile tehnice;c)declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia munciiOfertantul trebuie sa constituie garantia de participare, valabila pana la data de 22.10.2011, in cuantum de 500 lei.
din SEAPAutorit. contr. va achizitiona distinct, potrivit PAAP, prin alt contr. de furnizare, in val. est. de 69.350 lei, mobilier în cadrul altui proiect POSDRU 2007-2013.Val.est.însumata: 119350lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer