Achizitie publica - Furnizare mobilier scolar (LOT1), echipamente si instrumentar de laborator (LOT2), echipamente IT si audio-video (LOT 3), pentru Liceul Teoretic ?Gheorghe Lazar? din orasul Avrig, jud. Sibiu.
Detaliu pentru invitatia numarul 346303
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346303/07.05.2013
Denumire contract: Furnizare mobilier scolar (LOT1), echipamente si instrumentar de laborator (LOT2), echipamente IT si audio-video (LOT 3), pentru Liceul Teoretic ?Gheorghe Lazar? din orasul Avrig, jud. Sibiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Avrig (Primaria Avrig)Cod fiscal: 4241087, Adresa: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Telefon: +40 269523101, Fax: +40 269524401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Romania, cod postal: 555200, telefon: +40 269523101, fax: +40 269524401, persoana de contact: Primaria orasului Avrig
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Jud. Sibiu, Romania, sediul Primariei Orasului Avrig
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mobilier scolar (LOT1), echipamente si instrumentar de laborator (LOT2), echipamente IT si audio-video (LOT 3), pentru Liceul Teoretic ?Gheorghe Lazar? din orasul Avrig, jud. Sibiu.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mobilier scolar (LOT 1), echipamente si instrumentar de laborator (LOT 2), echipamente IT si audiovideo(LOT 3), pentru Liceul Teoretic ?Gheorghe Lazar? din orasul Avrig, jud. Sibiu, in cadrul Proiectului «Extindere, mansardare corp B si refacere sarpanta corp A la Liceul Teoretic ?Gheorghe Lazar? Avrig, str. Horea, nr. 27 si asigurarea dotarilor necesare» finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4.LOT 1: Furnizare mobilier scolar (dotare biblioteca, centru de documentare si informare, laborator de biologie, fizica si chimie, 4 sali de clasa);LOT 2: Furnizare echipamente si instrumentar de laborator (dotare cu instrumentar specific pentru laboratorul de biologie si chimie);LOT 3: Furnizare echipamente I.T. si aparatura audio-vizuala (dotare laborator fizica, chimie, biologie, centru de documentare si informare si sala server).
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 234 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea obligatorie.Cuantum: LOT1:1800 lei; LOT2:170 lei si LOT 3:1400 lei (pt.IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM);echivalenta in ?lei?pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data publicarii Invitatiei de participare;termen valabilitate: min.120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, termen cel putin egal cu term.de valabil.a ofertei; posib.de prelungire a term.de valab.in caz de extindere a per.de valab.a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. Orasul Avrig: C.I.F 4241087, cont nr. RO97TREZ5815006XXX000023, Trez.or.Avrig, jud. Sibiu.Constituire: a)instrum. de garant.emis in cond. legii de o societ.bancara/societ.de asigurari-doc.recom.sa fie emis de catre o banca/soc.asig.din Romania, cf.Form.nr.18-sectiunea ?Formulare? (saualt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb. romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in DA; b)depunere de numerar la casieria AC; c)virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila. Cf. Form.nr.18, se va proceda la retinerea sumei in conditiile art. 278 indice 1 alin.1 din O.U.G. nr. 34/2006, doar pentru LOT 1 si LOT 3.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din pretul.contr.fara TVA pt fiecare LOT: 1, 2, 3 (pt.IMM 50%-dovada cu documentele prev. in Legea 346/2004).Perioada valabil: 60 zile.Mod de constituire: a)nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, prin instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau o societate de asigurari(document recomandabil sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania), care devine anexa la contract, cf.art.90, alin.1 HG 925/2006. b)Cu acordul partilor, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez.org.fiscal competent, deschis la dispozitia AC, caz in care depunerea initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din val. contractului conf. prev.H.G.1045/2011). AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar.de buna executie, cu informarea contractantului.Se va completa Form.nr.19 din Sectiuna II-Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3): Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul).2. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3): Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);se va completa pentru fiecare ofertant/asociat respectiv. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3): Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3): Completare si prezentare Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3): Completare si prezentare Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006.Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: Klingeis Arnold Gunter ? primar; Cermonea Daniel ? Viceprimar;Grancea Mircea ? Secretar; Oprenea Marinela ? Administrator public;Marginean Ioana Simona ? Director economic; Aldea Cristina ? Manager de proiect; Petrar Mirela ? Asistent manager proiect; Alecusan Dorina ? Responsabil achizitii proiect; Bobanga Simona ? Reprezentant din partea Liceului Teoretic ?Gheorghe Lazar? Avrig in comisia de evaluare a ofertelor; Consilieri locali ? Badea Gheorghe; Badila Costin; Berghea Ramona Dorina; Brana Emil Vasile; Cernea Nicolae; Constantinescu Mircea; David Adrian Dumitru; Gavrila Vasile; Grama Vasile Vilhelm; Klein Peter; Klingeis Leopold Alfred; Lazaroaie Lazar Teodor; Muraru Petru;Sas Alexandru;Stoica Gheorghe Daniel; Ursoiu Cristian Constantin.Nota: Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat cat si de tertul sustinator(daca e cazul).6. Cerinte minime obligatorii(LOT 1, 2, 3) : Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul(inclusiv pentru sedii secundare si puncte de lucru precizate in Certificatul Constatator al ofertantului), din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, pentru sedii sociale si puncte de lucru/sedii secundare implicate in derularea prezentului contract de furnizare.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate precizat de legislatia in vigoare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau prin alte formulare echivalente.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Observatii: 1.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).2.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.3. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.4. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inregistrare persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii (LOT 1, 2, 3): Certificatul constatator, in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - Obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (contractului).Nota: Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Inregistrare persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie(LOT 1, 2, 3): Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, solicitate in cadrul acestei sectiuni (Certificatul constatator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (LOT 1, 2, 3): Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri a ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: LOT 1:180.000 leiLOT 2:17.000 lei;LOT 3:140.000 lei.Se va completa si prezenta Formularul nr.7 ?Informatii privindcifra de afaceri medie a ofertantului pe ultimii 3 ani?.Ofertantul va putea face dovada mediei cifrei de afaceri globale: pentru anii 2010 si 2011 cu bilanturile contabile, iar pentru anul 2012 cu orice documente financiar - contabile justificative ce pot demonstra informatiile furnizate (ex: extras din raporturi financiare, bilanturi, cont de profit si pierdere, etc.).Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul valutar mediu leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: -anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON.-anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON-anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON;Prezentarea cifrei de afaceri medie a ofertantului pentru ultimii 3 ani se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest Formular., Cerinta nr. 2 (LOT 1, 2, 3): Informatii privind ?Sustinatorul?ofertantului (daca e cazul).In situatia in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ?SUSTINATOR? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatia economico-financiara?, se va completa Declaratie angajament de sustinereeconomico-financiara (Formular nr.15), ce va fi prezentata ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1(LOT 1, 2, 3)Experienta similara-Listaprincipalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani.LOT 1: Se vor prezenta maxim 2 certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului, prin care se confirma furnizarea de produse similareLOT 1;LOT 2: Se vor prezenta maxim 2 certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului, prin care se confirma furnizarea de produse similareLOT 2;LOT 3: Se vor prezenta maxim 2 certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului, prin care se confirma furnizarea de produse similareLOT 3.Nota: Numarul de ani (3 ani) solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2 (LOT 1, 2, 3)Informatii in cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea unei oferte comune(daca este cazul) : Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si situatia finaciara.Formularul de oferta va fi semnat de liderul asocierii imputernicit in acest sens de catre fiecare asociat.Oferta va include un Acord de Asociere care va indica: partea de implicare a fiecarui asociat;liderul asocerii - responsabil pentru contract, conformat prin imputernicirile semnate de reprezentantii autorizati ai asociatilor.Asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Membrii asocierii vor fi persoane juridice inregistrate si isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului.AC nu este raspunzatoare fata de asociati, daca liderul asocierii nu isi indeplineste atributiile fata de acestia.Ptr.indeplinirea cerintelor minime privind situatia economica, financiara si tehnica se vor lua in calcul resursele tuturor membrilor grupului de ofertanti., Cerinta nr. 3 (LOT 1, 2, 3)Informatii in cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ?SUSTINATOR? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?capacitatea tehnica si/sau profesionala?.Se vor completa (daca e cazul): Declaratie angajament de sustinere tehnica si/sau profesionala (Formular 16) si Declaratie pentru sustinerea ofertantului (Formular 17), care se vor prezenta ca documente autentificate notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 09:41