Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea, echiparea Ambulatoriului Integrat de Specialitate al Spitalului Orasenesc Dr. Karl Diel din Jimbolia?, cod SMIS 14344


Detaliu pentru invitatia numarul 331392
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL JIMBOLIA
Numar invitatie: 331392/11.07.2012
Denumire contract: Furnizare mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea, echiparea Ambulatoriului Integrat de Specialitate al Spitalului Orasenesc Dr. Karl Diel din Jimbolia?, cod SMIS 14344
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL JIMBOLIACod fiscal: 2502763, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Telefon: 0256360770, Fax: 0256360784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 256360770, fax: +40 256360784, persoana de contact: LUCIAN BUJOR FAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Jimbolia, situata in cladirea Primariei Orasului Jimbolia, STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.81, judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea, echiparea Ambulatoriului Integrat de Specialitate al Spitalului Orasenesc Dr. Karl Diel din Jimbolia?, cod SMIS 14344
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mobilier specific dotarii infrastructurii serviciilor de sanatate pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea, echiparea Ambulatoriului Integrat de Specialitate al Spitalului Orasenesc Dr. Karl Diel din Jimbolia? conform caietului de sarcini, avand specificatiile tehnice minimale conform fiselor tehnice, din caietul de sarcini. Produsele furnizate vor indeplini cerintele minime de calitate solicitate prin Fisele tehnice, si vor fi insotite de documentele solicitate in caietul de sarcini.Furnizorul va asigura transportul si montajul mobilierului.
II.1.6) CPV: 33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4.864 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare, ordin de plata. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO96 TREZ62521300205XXXXX deschis la Trezoreria Jimbolia.In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1 lit. a din OUG nr. 34/2006 actualizata suma de 2.432 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia conform HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006 actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal final de receptie a produselor care fac obiectul contractului daca Autoritatea Contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.Mod de dovedire: Se va completa si atasa Formularul F1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat.Cerinta nr. 2Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.Mod de dovedire: Se va completa si atasa Formularul F2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie!In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat.Cerinta nr. 3 - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul localCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local (plata taxelor si impozitelor locale), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organismele competente din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Toate cert/docu solicit mai sus tr sa fie prez in or/cop legal/cop liz cu ment cf cu origin si tr sa prez sit oblig scad in luna anter celei in care se depun of. In cazul of (pers fize sau juri) de alta nation decat cea romana, doc vor fi trans in limba de origine, insotite de o trad autoriz a acest in lb romana.Vor fi descal of care omit sa prez doc(e) solic(e).Cerinta nr. 4Of partic la proce vor face dovada neincadrarii in sit prevaz la art. 691 din OUG 34/2006 privind atr contract de ach publ, a contr de conce de lucr pub si a contra de conce de serv, actua. In vederea doved neincad of in sit unui confli de interese se comunica in cele ce urmeaza lista pers cu functie de deciz din cadrul AC, in ceea ce priveste organiz, derul si final proced de atr, inclusiv pers care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de ach publica: Postelnicu Darius, Gorgan Daniel, Nitoi Ionel, Gain Eugen, Faur Lucian, Moga Ciprian si consilierii locali Baca Ioan, Barna Petru Ciuciulete Petru, Corneanu C-tin, Ferescu Laura, Kaba Gabor, Kasa Ioan, Mihaila Timotei, Meszaros Stefan, Nicorici Ilie, Pop Eugen, Prcsina Iancu, Scrob Radu, Tabeica Neculai, Tinei Valentin, Toth Gabor.Mod de dovedire: Se va completa si atasa Formularul F3 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat.Cerinta nr. 5 - ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului 314/2010 ANRMAP (Formular F4)Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat.Cerinta nr. 6 ? In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 actualizata, tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11^1 din HG nr. 925/2006 actualizata.De asemenea, tertul sustinator (cf. Art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 (lit. a), c^1) si d)) din OUG 34/2006.Mod de dovedire: 1.Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul F5 si Formularul F6.2.Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele F1, F2 si F3, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 (lit. a), c^1) si d)) din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea e priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat.Cerinta nr. 7 - In cazul asociatiilor (consotiilor) se va prezenta: 1.Formularul F7 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original2.Contractul de asociere conform Formularului F8 (Acord/Contract de asociere), in original, din care sa reiasa cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea autorizata in limba romana a acestora.Mentiune: 1.Ofertantii care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constituirea garantiei de participare si de buna executie si la indeplinirea cerintei referitoare la cifra de afaceri. In acest sens se va prezenta Formularul F92.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din HG 925/2006 actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularului F10), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conform Anexei la Formularul F10) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat. Cerinta nr. 1Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare o activitate economica autorizata relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare (Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului). In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acel punct a codului CAEN autorizat.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Pentru a fi valabil la data deschiderii ofertei certificatul trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economica financiara; Fisa de informatii generale.Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 480.000 lei. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei, pentru anul respectiv: 2009= 4, 2373 lei/euro, 2010=4, 2099 lei/euro, 2011=4, 2379 lei/euroSe vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate de organele competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale globale medii.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in lb. romana, documente relevante.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Principalele livrari de produse similareOfertantul va prezenta maxim 2 contracte de furnizare mobilier din ultimii 3 ani (indiferent daca sunt cu clienti publici sau privati) in valoare totala cumulata de minim 243.200 lei (fara TVA). Pt echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE, pentru anul respectiv.Nota: Cerinta mentionata mai sus se considera indeplinita si in cazul in care ofertantii prezinta doar un singur contract de valoarea impusa.Pentru contractele de furnizare declarate ca experienta similara, ofertantul va prezenta urmatoarele documente: copii dupa informatiile cuprinse in contractul/contractele respective, relevante pentru indeplinirea acestuia/acestora; PV de predare-primire/receptie care sa confirme livrarea de produse, insusit de beneficiar, in copie; recomandare, in copie, din partea beneficiarului. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e)., Cerinta 2: Infor priv subcontractDecl cu priv la intent de a subcontrac.Daca este cazul, lista subcontract declarati, insotita si de fotocopii ale acord de subcontract.In cazul in care ofi particip la proced subcontract anumite parti din contract, vor fi aplicab prev art. 45 din OUG nr. 34/2006 actualiz, coroborat cu art. 11, alin. 7 din HG nr. 925/2006, actual, potrivit caruia ?AC nu are dreptul de a impune indeplinirea unor crit de cal pt eventualii subcontract, dar resursele materiale si umane ale subcontract declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contrac care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens?.Subcontract trebuie sa faca dovada neincadrarii in prev art. 691 din OUG nr. 34/2006 (cf. art. 13 din Legea nr. 279/2011).Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul(e) solicitat(e).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasament invitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer