Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare mobilier spital( paturi, saltele, noptiere )


Detaliu pentru invitatia numarul 336636
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 336636/04.10.2012
Denumire contract: Furnizare mobilier spital( paturi, saltele, noptiere )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: secretariatul autoritatii contractante, str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +40 0332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare mobilier spital( paturi, saltele, noptiere )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare mobilier spital( paturi, saltele, noptiere ), conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 470.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va prezenta dovada constituirii garantiei de participare.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 9400 leiEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 15 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare-minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunereaofertei;Modul de constituire a garantiei pentru participare : scrisoare de garantie bancara, instrumente de garantare emise de societati de asigurari, conform formularului eliberat, preferabil de o banca din Romania, sau de societati de asigurari, OP in contul spitalului sau chitanta de depunere numerar la caseria spitalului , in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Contul spitalului este RO04TREZ4065041XXX000709, deschis la Trezoreria Iasi , CF: 4541092Lipsa garantiei de participare la deschiderea documentelor de calificare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu art 278^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 4251 lei. ? Formularul nr.9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea, Formularul nr. 2aDeclaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691, Formularul nr.2cPersoanele responsabile pentru organizarea , derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: manager ec. Carmen Marinela Cumpat, director financiar-contabil ec. Violetta Canila, responsabil achizitie ref. Mocanu Tuta, sef serviciu administrativ- ec Daniela Hutu, cons. jr. Nica Gabriela, Ing. Bradeanu Vlad.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formularul nr.2bCertificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formularul nr.14, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform OrdinuluiANRMAP 314/2010. Persoane juridice/fizice romane : certificat constator emis de Oficiul RegistruluiComertului dinsubordinea Ministerului Justitiei, in copie lizibila ?conforma cu originalul? / copie legalizata sauin original.Documente care atesta statutul de IMM- daca este cazul;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. (documentul se va prezenta inoriginal/ copie legalizata, sau copie lizibila ? conform cu originalu?l, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa aiba Certificatul care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de managment al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer