Achizitie publica - Furnizare Module de crestere si reproducere a pestilor in SAR (sistem cu apa recirculata), livrare, montaj, punere in functiune
Detaliu pentru invitatia numarul 339747
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339747/20.11.2012
Denumire contract: Furnizare Module de crestere si reproducere a pestilor in SAR (sistem cu apa recirculata), livrare, montaj, punere in functiune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului TimisoaraCod fiscal: 3487181, Adresa: Calea Aradului 119, Timisoara, Telefon: 0721580169, Fax: 0256277174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Aradului 119, Timisoara, Romania, cod postal: 300645, telefon: +40 721580169, fax: +40 256277174, persoana de contact: Ionel Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V.B.Timisoara Calea Aradului nr.119, LA BIROUL ACHIZITII.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Module de crestere si reproducere a pestilor in SAR (sistem cu apa recirculata), livrare, montaj, punere in functiune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODULE DE CRESTERE SI REPRODUCERE A PESTILOR IN S.A.R.(sistem acvatic recirculant), furnizare, instalare/montaj si punere in functiune.
II.1.6) CPV: 34221000-2 - Containere mobile cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 304 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10.785 lei. Valabilitatea garantiei este cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, i se va retine in temeiul art.278(1)din OUG 34/2006, suma calculata conform art. mentionat.
Garantie de buna executie
De regula, garantia de buna executie pentru fiecare lot, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea in numerar a sumei la caseria unitatii. Daca partile convin, aceasta se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de: art. 69 ind.1, art 180, art 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura, nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul localFormular 12A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA semnat si stampilatFormular 12B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 semnat si stampilatOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul va completa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind.1 OUG 34/2006(nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire). Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010 emis de ANRMAP- se va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independanta?.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social, care sa certifice situatia obligatiilor scadente in luna anterioare depunerii ofertelor. Lista persoanelor cu functii de conducere sau decizie in cadrul prezentei proceduri: Rector-Pirsan Paul, Prorector-Trasca Teodor, Director Economic-Parva Victoria, Responsabil proiect-Grozea Adrian, Sef Serviciu achizitii-Olaru Gabriel, Consilier Juridic-Radulov Sorin, Expert in cadrul proiectului-Banatean-Dunea Ioan, Expert in cadrul proiectului-Szilagyi Petru Istvan Persoane juridice/fizice romane: Certificat consatator ORC care prezinta domeniile de activitate necesare desfasurarii activitatilor aferente prezentului contract. Informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Sau, In cazul persoanelor juridice fundatii sau asociatii Hotarire judecatoreasca de infiintare a entitatii juridice din care sa rezulte ca obiectul de activitate a respectivei organizatii este in similar cu obiectul contractului.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.De asemenea, informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista furnizarilor si instalarilor/montajelor similare relevante din ultimii 3 ani.Indeplinire: Declaratie privind lista principalelor furnizari inclusiv montari/instalari similare in ultimii 3 ani, Formular 12E semnat si stampilat, Se solicita prezentarea a maxim un contract similar avind valoarea minima a achizitiei obiect al prezentei proceduri.Indeplinire: Se pot prezenta cerificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa cuprinda informatiile relevante despre contractul respectiv., Se solicita ca la data incheierii contractului ofertantul sa dispuna de personal specializat si calificat in utilaj tehnologic, electromecanica si instalatii in constructii. Indeplinire: Se va prezenta o lista a personelor implicate in executarea contractului. In acest sens, se vor prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi: Contract individual de munca, contract de prestari servicii, declaratia de disponibilitate cu CV-ul anexat, sau orice alte documente relevante pentru personalul implicat in executarea contractului. De asemenea se vor prezenta orice documente care sa ateste competentele specifice necesare pentru executarea contractului., Se solicita: a) cel putin un inginer specializat in utilaj tehnologic. Indeplinire: Pentru acesta/acestia se vor prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi Contract individual de munca, contract de prestari servicii, declaratia de disponibilitate cu CV-ul anexat, sau orice alte documente relevante.De asemenea se vor prezenta orice documente care sa ateste competentele in domeniul solicitat, b) cel putin un inginer specializat in electromecanica.Indeplinire: Pentru acesata/acestia se vor prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi Contract individual de munca, contract de prestari servicii, declaratia de disponibilitate cu CV-ul anexat, sau orice alte documente relevante.De asemenea se vor prezenta orice documente care sa ateste competentele in domeniul solicitat, c) cel putin un muncitor calificat in instalatii in constructii, Indeplinire: Pentru acesata/acestia se vor prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi Contract individual de munca, contract de prestari servicii, declaratia de disponibilitate cu CV-ul anexat, sau orice alte documente relevante.De asemenea se vor prezenta orice documente care sa ateste competentele in domeniul solicitat, d) cel putin doua din persoanele implicate sa aiba experien?a in montajul/instalarea unor sisteme cu apa recirculata (SAR)Indeplinire: Se vor prezenta orice documente care sa ateste experienta in domeniul solicitat Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2008Prezentarea certificatului in copie cu mentiunea: CONFORM CU ORIGINALUL.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Transmisa in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 12:52