Achizitie publica - Furnizare, montaj si punere in functiune electropompe stins incendiu statia PSI, ecluza nr.2 ( mal drept), ecluza Ovidiu
Detaliu pentru invitatia numarul 329033
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329033/08.06.2012
Denumire contract: Furnizare, montaj si punere in functiune electropompe stins incendiu statia PSI, ecluza nr.2 ( mal drept), ecluza Ovidiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI NR.1, Agigea, jud.CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: Camelia Sirbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu CN ACN SA, str.ECLUZEI, nr.1, AGIGEA, jud.CONSTANTA, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, montaj si punere in functiune electropompe stins incendiu statia PSI, ecluza nr.2 ( mal drept), ecluza Ovidiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea are ca scop reabilitarea statiei de pompe, trebuind sa asigure functionarea acesteia fara interventii majore cel putin 15 ani.A. Pentru restabilirea parametrilor constructivi si functionali este necesara executia urmatoarelor lucrari: a)proiectarea si avizarea proiectului. Initial se va executa un releveu la fata locului care va permite ofertantului sa intocmeasca proiectul de executie. La inceperea lucrarilor ce fac obiectul caietului de sarcini se va preda proiectul tehnic;b)se demonteata cele doua pompe MA 200 si pompa MA 150 si se inlocuiesc cu pompe submersibile echivalente;c) amenajare loc de amplasare pompe conform prescriptiilor furnizorului ( confectionare reperele pentru montarea pompelor, confectionare si premontaj tubulatura noua, etc), d) montare pompele pe postamente conform prescriptiilor furnizorului sicuplare la tubulatura;e)confectionare si montare instalatia de balansare;f) refacere protectia anticorosiva;g)probe de punere in functiune , astfel: g1). Probe de balansare;g2). Probe in sarcina;g3). Simularea avariilor ce pot apare in functionarea instalatieih)instruirea personalului de exploatare
II.1.6) CPV: 43134100-2 - Pompe submersibile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 947.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.se const.conf. HG 925/2006, art 86. Cuantumul gar. de part.este de 6859 lei.Per.de valab.a gar.de part.90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 3429 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N. A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.In cazul constit. gar. de part.prin scrisoare bancara se va completa?formularul conf model. In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in original polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta)fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate. Gar.de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri); Mod constituire: 1)retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045//2011. 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se va prezenta in orig polita de asigurari, inclusiv anexele(ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) si dovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a gbe. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Lege nr.346/2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare; 6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.model Sectiunea Formulare;.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Dir. Gen.: Ilie Valentin Zeicu;Dir.Teh.: Sandru Nicolae;Dir.Comercial Marketing: Emilian Macarie; Sef Serviciu Tehnic: Mihai Stanciu; Sef Birou C.T.S.T: Mihai Tomescu, Sef Nod Hidrotehnic P.A.M.N: Ion Caloian, Serviciu Tehnic: Dan-Ovidiu Carje; Serviciu Tehnic Viorel Hagianu Sef Birou Achizitii: Camelia Sirbu; Compartimentul Juridic: Niculescu Diana ; Birou Control Intern: Azmi Aladin.Nota : subcontractantul/ asociatul/ tertul sustinator , dupa caz , vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 17.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani .In cazul asocierii acest formular va fi prezentat de fiecare asociat, cerinta 2 : Experienta similara: cel putin un contract similar, in valoare de minim: 274 358 lei fara TVA, reprezentand62 651, 61 euro , la cursul BNR de 4, 3791lei\euro din 25.04.2012.Pentru fiecare contract se va prezenta fisa de experienta similara insotita de : a) contract (paginile din care sa rezulte obiectul contractului, valoare, lista semnaturi); b)recomandare eliberata de beneficiarul produselor, ; c) procese verbale de montaj si punere in functiune sau alte documente relevante in acest sens .Nota: Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data depunerii ofertei;, Cerinta 3 : informatii privind asigurarea cu personal : a) Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate : a1.-responsabil de contract: inginer sau maistru mecanic ;experienta generala in domeniul studiilor- 5 ani.; a.2 personal de proiectare a.3. personal de executie (mecanici, -electricieni, - hidraulicieni, - prelucrarori prin aschiere, - sudori, - lacatusi-mecanici, -vopsitori);b). Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani: c)atestate conform lege Conform Legii nr.307 din 12.07.2001, Art. 51 pentru personalul de proiecatre si executie; d) Cv pentru responsabilul de contract din care sa reiasa experienta specifica in domeniul contractului ; contracte de munca cu viza ITM/ contracte de colaborare / angajamnet de participare, cerinta 4 : a) Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice . Ofertantul are obligatiaasigurarii : -automacara 5-16 tf;
-truse de scule (pt electricieni, lacatusi, mecanici, vopsitori si sudori);aparate de debitat oxi-gaz;
-aparat de sudura electric manual uilizand orice tip de electrozi;aparate pentru verificarea componentelor electrice (megaohmmetre, ampermetre, voltmetre, aparat masurare priza de pamant);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 14:36