Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE-MONTARE DE PRODUSE SCAUNE CU CADRU METALIC


Detaliu pentru invitatia numarul 327083
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. AEROPORTUL IASI
Numar invitatie: 327083/17.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE-MONTARE DE PRODUSE SCAUNE CU CADRU METALIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL IASICod fiscal: 9671409, Adresa: Moara de Vint 34, Iasi, Telefon: +40 232271590, Fax: +40 232271570
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Moara de Vint 34, Iasi, Romania, cod postal: 700377, telefon: +40 232271590, fax: +40 232271570, persoana de contact: serv.tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MOARA DE VANT, NR.34, IASI, sala de pregatire in prezenta comisiei de evaluare si a ofertantilor(cu imputernicire , unde e cazul)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE-MONTARE DE PRODUSE SCAUNE CU CADRU METALIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE-MONTARE DE PRODUSE SCAUNE CU CADRU METALIC DOTARI NECESARE FUNCTIONARII OBIECTIVULUI''MARIREA CAPACITATII DE PROCESARE A PASAGERILOR-AEROPORT IASI''
II.1.6) CPV: 39113000-7 - Diverse scaune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 1628, 40 lei. Modul de constituire al garantiei pentru participare.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuirePerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile.In acest sens ofertantul va completa: Formularul ANEXA 1- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlociitermen de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului (fara TVA).Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se poate depune si la casieria autoritatii contractante sau in contul acesteia pana la semnarea contractuluipentreu IMM 50%;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare.declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-(Formularul 12A ) ;
- declaratie privind neincadrarea in art. 69^1din O.U.G. nr.34/2006-legat de demonstrarea conflictului de interese (nominalizare conform cu Formularul 12AA din sectiunea Formulare)- atrage excluderea ofertantului/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica si se depune in original de catre fiecare ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori);
- declaratie Certificat de participare la licitatia cu oferta independent( Formular 12AB) conform ordin 314/2010;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul 12B) solicitat pentru urmarirea disciplinei financiaresi se va completa de catre ofertant individual(in cazul ofertei individuale sau cu sustinere sau oferta individuala cu subcontractanti) asociati( de fiecare asociat in cazul ofertei commune sau oferta comuna+sustinere, sau oferta comuna+subcontractare);
-declaratie privind calitatea de participant la procedura- oferta poate fi depusain urmatoarea forma: individuala, sauindividuala cu sustinere , sauindividuala + subcontractanti , sau oferta comunasau oferta comuna cu sustinere sau cu subcontractare, conform ordin 509/2011 (Formular nr. 12C);1.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat- sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Persoanele obligate sa completeze declaratia privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006. oferta individuala, oferta individuala +sustinere, oferta comuna, oferta comuna+sustinere;Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 mofdificata prin Lg.279/2011;Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) O.U.G. 34/2006 mofdificata prin Lg. 279/2011;Ofertantii-IMM vor completa Anexa nr.1 -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic;in cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul si aceasta trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului;
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani minim 320.000 lei;cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei va fi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., angajament tert sustinator economic si financiar, in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind subcontractantii, informatii privind experienta similara - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer