Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare, montare si punere in functiune a produselor suplimentare necesare in completarea lucrarilor aferente proiectului ?Sistem centralizat de canalizare a apelor uzate menajere in localitatile Posta si Balaceanca din comuna Cernica, Judetul Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 339762
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CERNICA
Numar invitatie: 339762/20.11.2012
Denumire contract: Furnizare, montare si punere infunctiune a produselor suplimentare necesare in completarea lucrarilor aferente proiectului?Sistem centralizat de canalizare a apelor uzate menajere in localitatile Posta si Balaceanca din comuna Cernica, Judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNICACod fiscal: 4420740, Adresa: COMUNA CERNICA, Cernica, Telefon: 0212555508/0213695308, Fax: 0212555508/0213695308
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNICA, Cernica, Romania, cod postal: 077035, telefon: +40 212555508 / +40 213695308, fax: +40 212555508 / +40 213695308, persoana de contact: str Traian nr.10 comuna Cernica judetul Ilfov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Traian, nr.10, sat Cernica, comuna Cernica judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, montare si punere infunctiune a produselor suplimentare necesare in completarea lucrarilor aferente proiectului?Sistem centralizat de canalizare a apelor uzate menajere in localitatile Posta si Balaceanca din comuna Cernica, Judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia, instalarea/ montarea/ punerea in functiune a produselor precizate in Caietul de sarciniSe are in vedere inclusiv conectarea la lucrarea deja existenta in sensul completarii acesteia cu lucrarile suplimentare din prezentul contract
II.1.6) CPV: 42122220-8 - Pompe de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 831, 454.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi constituita in conformitate cu art.86din HG 925/2006 actualizata si va fi prezentata cel mai tarziu tarziu la ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art.87 din HG925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 11.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conform Art.2781*) - (1) din OUG34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in situatia prevazutala art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Declaratie privind eligibilitatea, Formular 1- in original;Documente suport: - Cazier judiciar al societatii -; - Cazier fiscal al societatii2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 2a) Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale pentru sediu/ punctele de lucru declarate a fi implicate in derularea contractului;b) Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul general consolidatNota: Din certificatele de atesare fiscala trebuiesa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare dateilimita de depunere a oferteiNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUGnr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Formular 34. Declaratii privind neincadrarea in prevederileArt. 691*) - Prezentarea in originala unei Declaratii de neincadrare in prevederile OUG 34/2006 , Art. 691*)- Formular 4. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorPersoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Apostol Gelu; Viceprimar: Vasile Florin; Secretar: Smoaca Karla ValiContabil: Hangiu Doinita; Achizitii publice: Stoinea Andra IoanaMembri Consiliu Local : Branzaru Tudor ? Consilier local; Dragnea Stefan ? Consilier local; Gheorghe Victor ? Consilier local; Ion Nicolae ? Consilier local; Ionita Mihai ? Consilier local; Musat Eugenia - Consilier local; Nica Marian - Consilier local; Nita Florin - Consilier local; Nita Zaharia Alexandru - Consilier local; Serban Vasile - Consilier local; Stanciu Viorel - Consilier local; Tache Vasile - Consilier local; Tudor Eugenia - Consilier local; Vasile Constantin - Consilier local; Vasile Florin - Consilier local; Voicu Ion - Consilier local5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordin ANRMAP nr.314/20104- Formular 5Documentece vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii (daca este cazul)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta vaaccepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularele/documentele solicitate. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulte ca obiectele de activitate autorizatecorespund activitatilor aferente contractuluisi faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii.Nota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Nota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Nota: Persoanele fizice/juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data depuneriiofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data depuneriiofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte documentele solicitate. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea mediei cifrei de afaceri globalepentru ultimii 3 aniSe solicita ca?media cifrei de afaceri globale aferenta ultimilor 3 ani sa fie de cel putin 1.600.000 leiOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe propria raspundere conform Legea nr. 346/2004din care sa rezulte ca se incadreaza in aceasta categorie.Se vor prezenta: Fisa de Informatii generale -Formular 6 insotita de orice documenteconcludente(bilanturi contabile, rapoarte de audit, extrase de bilant, balante , etc.) aflatela dispozitia operatorilor economici ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniSe va prezenta: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani pentru acelasi tip de produse sau produse similare- se va completaFormularul 7 si anexa? in original, Experienta similaraSe solicita dovedirea experienteiin ultimii 3 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin un contractlivrare / punere in executiede produse si lucrari similarein valoare de 600.000 leiIn conf cu OUG 34/2006 art. 188 alin, 1 lit a)?In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic?Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr 3Informatii referitoare la personalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 4In vedereadesfasurarii in bune conditii a contractului, se solicita prezentarea uneideclara?ii din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate ce urmeaza a fi implicat- Formular 13Personal de specialitate: Inginer automatizare- absolventstudii superioare de lunga durata in domeniul Automatica/ Electronica/ Informatica sau echivalent, participant cel putin in cadrul unui proiect pentru realizare automatizareInginer instalatii : absolvent studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul Instalatii/ Constructii Hidrotehnice/ Constructii edilitare, experienta generala de cel putin 3 ani, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta nr.6Informatii privindasociereaAutoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare-, Se solicita prezentarea in copie conform cu originalul a Agrementuluitehnic emis de Comisia de Agremente Tehnice sau institutie echivalenta, care sa certifice exigentele de performanta pentru statiile de pompare Cerinta nr. 1Certificarea sistemului propriu de management al calitatii, implementat in baza ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Certificarea sistemului propriu de management al calitatii, implementat in baza ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct dupa SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer