Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare, montare si punere in functiune statie de denitrare


Detaliu pentru invitatia numarul 348654
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Numar invitatie: 348654/17.06.2013
Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiunestatie de denitrare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA S.A. BUZAUCod fiscal: RO 22987337, Adresa: str Unirii, bl8FGH, Buzau, Telefon: +40 238/720356, Fax: +40 238/726187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, -, Romania, cod postal: -, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiunestatie de denitrare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei statii de denitrare necesara sistemului de alimentare cu apa potabila din centrul operational Cislau, montareain statia de tratare, punere in functiune, efectuare teste
II.1.6) CPV: 42912330-4 - Aparate de purificare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 4350 lei, valabilitatea garantiei e participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei de participare - art. 86 din HG 925/2006, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, alte modalitati de plata, virament bancar sau numerar la casieria unitatii. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Cuantumul retinut in conditiile art.278^1din OUG 34/2006:2175 lei.NOTA: in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Cursul de referinta pentru garantiile de participare condtituite in alta moneda va fi cursul leu/alta valutapublicat de BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunerea a ofertei.Documentul care probeaza constituirea garantiei va fi scanat si postat in SEAP, iar originalul va fi depus la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea, fara TVA a contractului Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art.89 alin 2 din HG 925/2006 in oricare din formele prevazute in art.90 din HG 925/2006. NOTA: in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Operatorul economic Ofertantul/ofertantul asociat/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 3. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 4.In cazul tertului sustinator, acesta trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art.181 lit a, C^1 si d din OUG 34/2006; va completa formular 4bisIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 5Cerinta nr.4 Evitarea conflictului de interese.Operatorul economic trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Ofertantul/ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 6Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Tescaru Ionel? Cristea Dumitru? Vieru Cristi? Vasii Dragomir? Nicolescu Andreea? Mircea Raluca? Alexandrina Panait? Stan Raluca? Margarit Constantin Cerinta nr. 1 Personane juridice/fizice romaneObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitieCerinta nr. 2 Personane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoaneleautorizate/administratori si activitatile autorizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 217500leiDocumente relevante: orice alte documente contabile care probeaza indeplinirea cerinteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
30
Descriere: Costuri de operare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2013 20:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer