Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare, montare si punere in functiune a unui Grup de pompare cu turatie variabila pentru vehicularea apei potabile


Detaliu pentru invitatia numarul 321011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 321011/28.02.2012
Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiune a unui Grup de pompare cu turatie variabila pentru vehicularea apei potabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiune a unui Grup de pompare cu turatie variabila pentru vehicularea apei potabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumirecontract: FURNIZARE , MONTARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE A UNUI GRUP DE POMPARE CU TURATIE VARIABILA PENTRU VEHICULAREAAPEI POTABILE, respectiv : Grup de pompare echipat cu 3 electropompe centrifuge verticale, multietajate (2 active + 1 rezerva) cu convertizor de frecventa pentru fiecare pompa si cu debit grup pompare, Qp = 60 mc/hsi inaltimea de pompare, H = 100 m.Grupul de pompare este destinat asigurarii alimentarii cu apa potabila pentrucartierului Cetatea Fetei din comuna Floresti, jud. Cluj.
II.1.6) CPV: 42122430-3 - Pompe centrifuge (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.000.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -depunere directa la casieria S.C. CAS S.A.-viramentbancar, ordin de plata, semnat/a de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB010600076744 0001 deschis la BCR Cluj-Napoca.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 10. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)-(Formular nr. 2).In conformitate cu prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta ve retine contestatorului din garantia de participare suma de 1085 Lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita sub una din formele: a)Scrisoare de garantie de buna executie, (Formularnr. 15) b)Deschiderea de catre ofertantul castigator a unui cont de garantii, la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care sa alimenteze 10% din pretul contractului fara TVA.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Constituirea garantiei de buna executie este obligatorie doar pentru ofertantul castigator. Scrisoarea de garantie de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Garantia de buna executie constituita de ofertantii incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata.Ofertantul va prezenta Declaratia privind acordul pentru constituirea garantiei de buna executie, (Formularulnr. 16).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic(Formularul nr.6).- Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.(Formularul nr.3).- Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.17). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: dr.ing. Dorin Ciataras - director general, ing. Mihai Iacob -director dezvoltare, ec. Rodica Filip - director economic, ing. Calin Neamtu - director productie.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinatornu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c)1 si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratie privind situatia personala (Formularul nr.6a) siDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.17). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul/asociatul, dupa caz, au ca obiect de activitate principala sau secundara activitatile care fac obiectul procedurii de achizitie.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va face dovada ca media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani este de minim 180.000 lei.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din media cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM)Daca este cazul, pentru conversia monedei Lei/Euro se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR., In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratieangajament incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In acest caz tertul sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerinei solicitate privind capacitatea economica si financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare in valoare de 100.000 lei.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea tehnica a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate.In acest caz tertul sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerinei solicitate privind capacitatea tehnica si/sau profesionala. Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer