Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare, montare si punere in functiune a unui Lant de vitrine frigorifice pentru vanzare-prezentare produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 331004
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Pietelor Agroalimentare S.A.
Numar invitatie: 331004/04.07.2012
Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiune a unui Lant de vitrine frigorifice pentru vanzare-prezentare produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Pietelor Agroalimentare S.A.Cod fiscal: RO 10843605, Adresa: str. Traian nr. 63, Galati, Telefon: 0236411054, Fax: 0236411544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun integral pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inchiriere spatii comerciale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiune a unui Lant de vitrine frigorifice pentru vanzare-prezentare produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unui Lant de vitrine frigorifice pentru vanzare-prezentare produse lactate cu agregat unic extern, cu minimum 10 posturi, cu actionare frig independenta.
II.1.6) CPV: 42513210-0 - Vitrine frigorifice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 418 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 700 lei. Documentul de constituire a garantiei de participare se va anexa documentatiei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire / depunere a ofertelor si este egala cu perioada de mentinere a valabilitatii ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art.86 din HG 925/2006. Se poate constitui si prin depunerea la caseria unitatii contractante a unui ordin de plata sau fila CEC vizate de banca pana la data deschiderii ofertelor, sau in numerar la caseria unitatii contractante cu chitanta. Documentul de plata se va atasa documentatiei. Pentru IMM se aplica Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in baza prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile din HG 1045/2011. Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie si cele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Zaharia Eugen ?director general, Sandu Viorica ? director economic, Laurian Mocanu Plasoianu ? sef comp. achizitii, Vrinceanu Costel ? sef serv. investitii, Carp Carmen ? sef comp. contencios, Matei Silvia ? cons. Juridic, Marin Costel ? sef comp. administratori, Constantin Dorina ? sef sev. Contabilitate;
- declaratia privind eligibilitatea - formular 2;
- declaratia privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006 - formular 3;
- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12.10.2010 ;
- certificat de atestare fiscala care sa ateste ca nu sunt datorii catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de atestare fiscala care sa ateste ca nu sunt datorii catre bugetul local din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inaintea datei de deschiderea ofertelor din care sa reiasa obiectul de activitate sau documente ce atesta o forma de inregistrare pentru ofertantii persoane juridice straine. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate, obiectul procedurii. Vor fi exclusi de la procedura ofertantii care au inscrise mentiuni cu privire la Legea 85/2006 privind procedura insolventei cu modificarile ulterioare sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul contabil pe anul 2011, vizat de organele competente; - balanta contabila la luna martie 2012;
- fisa de informatii generale- formular 4;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lista a produselor similare livrate si montate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie (documente constatatoare) si cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit - formular 5. Cerinta minima: se va prezenta cel putin un contract semnat/incheiat si finalizat (servicii duse la bun sfarsit) in ultimii 3 ani, cu valoarea minima de 65.000 lei; - declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formular 6; - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil de executia lucrarilor; - declararea subcontractantilor - formular 7 - certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitatea obiectului procedurii; - certificat de mediu 14001/2004 sau echivalent, pentru activitatea obiectului procedurii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este integral depusa pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer