Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare, montare si punere in functiune "Instalatie detectie, semnalizare si avertizare la incendii, pentru ambele locatii ale spitalului, Calea Calarasilor nr.59 si sos.Baldovinesti nr.53


Detaliu pentru invitatia numarul 355826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILA
Numar invitatie: 355826/18.11.2013
Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiune "Instalatie detectie, semnalizare si avertizare la incendii, pentru ambele locatii ale spitalului, Calea Calarasilor nr.59 si sos.Baldovinesti nr.53
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILACod fiscal: 14984313, Adresa: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Telefon: +40 0239694200, Fax: +40 0239611012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, persoana de contact: ing. Danuta Sofroni - sef serv. tehn.adm.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, Calea Calarasilor nr.59 - pavilion administrativ principal - sala protocol .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiune "Instalatie detectie, semnalizare si avertizare la incendii, pentru ambele locatii ale spitalului, Calea Calarasilor nr.59 si sos.Baldovinesti nr.53
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, montare si punere in functiune "Instalatie detectie, semnalizare si avertizare la incendii, pentru ambele locatii ale spitalului, Calea Calarasilor nr.59 si sos.Baldovinesti nr.53.
II.1.6) CPV: 31625200-5 - Sisteme de alarma de incendiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei, valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertei). In cazul ofertantilor din categoria IMM conf. Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie . Garantia de participare se poate constitui prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 5000 leisi pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei , -depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul pentru garantia de participare la licitatie este RO76TREZ1515006XXX007273 deschis la Trezoreria Braila .Garantia trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .Pentru garantia de participare constituita in alta moneda decat in lei, se va utiliza cursul valutar comunicat de BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie al contractului reprezinta un procent de 5 % din valoarea totala, fara TVA, a contractului si se constituie prin : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- daca partile convin , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.In cazul ofertantilor din categoria IMM conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 al OUG nr.34/2006)? formular semnat si stampilat in original de catre ofertant - formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 - formular B.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ? formular C.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - formular tip eliberat de Directia Impozitelor si Taxelor locale in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op. economici pot depune o decl.pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HGR 925/2006.5.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si fondurilor speciale catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale- formular tip eliberat de D.G.F.P. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op. economici pot depune o decl.pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HGR 925/2006.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conf. Ord. 34/2006 ? formular D.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : ing. Craciun Florentin -manager, ec. Dobrescu Beatrice-director fin.-ctb., dr. Drima Eduard-director medical. Alte persoane cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii : ing. Danuta Sofroni-sef serv. tehnic adm, ing. Iacob Claudia, sing. Turcu Angelina, ec. Ibanescu Lenuta-sef serv.aprov., ec. Neagu Nicoleta. 1 Certificat constatator eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990 ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, formular tip eliberat de O.N.R.C. astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.2 Autorizatie pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere asistemelor si instalatiilor de semnalizare, alertare si alarmare in caz de incendiu eliberata de M.A.I. - I.G.S.U.- Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, conform OMAI 87/2010 pentru aprobarea metodologieei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor , copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente. Capacitatea economico-financiara poate fi sustinuta si de catre alta persoana prin angajament ferm, conf.art.186 din OUG 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se pot confirma prin prezentarea cel putin a unui document/ contract / proces-verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de instalatii similare, documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si datele de recunoastere ale acestuia, insotita si de acordurile de subcontractare, Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Declaratia va fi insotita de documente si informatii referitoare personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic pentru asigurarea calitatii precum si documente si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Pentru personalul tehnic se solicita certificate de competenta profesionala pentru instalare sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform OMAI 87/2010. Certificat de implementare si mentinere a certificarii, valabil la data limita de depunere ofertelor, pentru instalare si intretinere sisteme dedetectie si alarmare la incendiu : -sistemul de management al calitatii SREN ISO 9001 :2001 - 2008 sau echivalent , Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Timp mobilizare, constatare defectiune si minima interventie
5
Descriere: Componenta tehnica - timp mobilizare, constatare defectiune si minima interventie
Garantia instalatiei
25
Descriere: Componenta tehnica - garantie instalatie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer