Achizitie publica - Furnizare, montare si punere in functiune "Instalatie de detectie, semnalizare si avertizare la incendii, pentru ambele locatii ale spitalului" Calea Calarasilor nr. 59 si Sos. Baldovinesti nr.53
Detaliu pentru invitatia numarul 348288
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348288/10.06.2013
Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiune "Instalatie de detectie, semnalizare si avertizare la incendii, pentru ambele locatii ale spitalului" Calea Calarasilor nr. 59 si Sos. Baldovinesti nr.53
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILACod fiscal: 14984313, Adresa: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Telefon: +40 0239694200, Fax: +40 0239611012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, persoana de contact: ing. Danuta Sofroni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA CALARASILOR NR. 59, Braila, Romania, cod postal: 810580, telefon: +40 0239694200, fax: +40 0239611012, sala protocol
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare, montare si punere in functiune "Instalatie de detectie, semnalizare si avertizare la incendii, pentru ambele locatii ale spitalului" Calea Calarasilor nr. 59 si Sos. Baldovinesti nr.53
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, montare si punere punere in functiune "Instalatie de detectie, semnalizare si avertizare la incendii, pentru ambele locatii ale spitalului, Calea calarasilor nr.59 si Sos. Baldovinesti nr.53.
II.1.6) CPV: 31625200-5 - Sisteme de alarma de incendiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei, valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertei).Garantia se poate constitui prin virament bancar sau instrument de garantare sau OP confirmat de banca sau fila CEC confirmata de banca.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.In cazul operatorilor economici cu domiciliul in strainatate, se va utiliza cursul valutar comunicat de BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie al contactului reprezinta un procent de 5 % din valoarea totala, fara TVA, a contractului si se constituie prin : instrument de garantare emis in cond.legii sau retineri succesive din sume datorate pt.facturi partiale, conf. legislatiei in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 al OUG nr.34/2006)? formular semnat si stampilat in original de catre ofertant - formular A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 - formular B.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ? formular C.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - formular tip eliberat de Directia Impozitelor si Taxelor locale in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatii obligatorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si fondurilor speciale catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale- formular tip eliberat de D.G.F.P. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- conf. Ord. 34/2006 ? formular D.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : ing. Craciun Florentin -manager, ec. Dobrescu Beatrice-director fin.-ctb., dr. Drima Eduard-director medical. Alte persoane cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii : ing. Danuta Sofroni-sef serv. tehnic adm, ing. Iacob Claudia, sing. Turcu Angelina, ec. Ibanescu Lenuta-sef serv.aprov., ec. Neagu Nicoleta. 1.Certificat de inregistrare emis de O.N.R.C.? formular tip eliberat de O.N.R.C. , copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa obiectul de activitate.2.Certificat constatator eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990 ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, formular tip eliberat de O.N.R.C. astfel incat informatiile cuprinse sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.3.Certificat / Autorizatie pentru efectuarea lucrarilor de executare/instalare asistemelor si instalatiilor de semnalizare, alertare si alarmare in caz de incendiu eliberata de M.A.I. - I.G.S.U.- Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila, valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat / Autorizatie eliberata de MAI- I.G.S.U.- CNSIPC - valabil la data limita de depunere a ofertelor , din care sa rezulte ca ofertantul este atestat / autorizat pentru efectuarea lucrarilor de verificare , intretinere si / sau reparare a sistemelor - copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Capacitatea ec.-fin. poate fi sustinuta si de catre alta persoana, prin angajament fermn incheiat in forma autentica(art.186 din OUG 34/2006)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii echipamentelor furnizate, Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere responsabile cu indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de certificatele de competenta profesionala (atestare / autorizare) ale persoanelor care vor asigura instalarea si garantia echipamentelor (intretinere /verificare / reparare). Executantul trebuie sa asigure supravegherea si coordonarea operatiunilor de montare si punere in functiune cu un sef de lucrare atestat IGSU pentru lucrari de instalare sisteme detectie incendiu., Declaratie privind partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se pot confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/process-verbal de receptive prin care sa se confirme livrarea de instalatii similare, documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Certificat de implementare si mentinere a certificarii pentru instalare si intretinere sisteme dedetectie si alarmare la incendiu : sistemul de management al calitatii SREN ISO 9001 :2001 - 2008 sau echivalent , valabil la data limita de depunere ofertelor pt.instalare si intretinere sisteme detective si alarmare la incendiu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 10:27