Achizitie publica - Furnizare motocompresoare strict necesare in activitatea de pompari experimentale si tractor
Detaliu pentru invitatia numarul 341973
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341973/23.01.2013
Denumire contract: Furnizare motocompresoare strict necesare in activitatea de pompari experimentalesi tractor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANECod fiscal: RO 24326056, Adresa: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0748886507, Fax: +40 0213151597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Campineanu, nr. 11, sector 1, cladirea Union Center, etaj 1, Registratura, Bucuresti, Romania, cod postal: 010031, telefon: +40 748886506, fax: +40 213122174 / +40 213151297, persoana de contact: MIHAELA CHELMU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Campineanu, nr. 11, sector 1, cladirea Union Center, Bucuresti, Romania, cod postal: 010031, telefon: +40 748886506, fax: +40 213122174 / +40 213151297, persoana de contact: CORINA DAMASCHIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motocompresoare strict necesare in activitatea de pompari experimentalesi tractor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului: furnizare motocompresoare ( LOTUL 1) si tractor (LOTUL 2)strict necesare in vederea demararii programului de pompari experimentale la forajele de medie si mare adancime, in vederea indeplinirii in bune conditii a obligatiilor ce revin Serviciului de Hidrologie, Hidrogeologie si Prognoze Bazinale pentru executarea lucrarilor de desnisipare/pompare a forajelor hidrogeologice, in vederea recoltarii de probe pentru realizarea cerintelor de calitate a apei.
II.1.6) CPV: 42123400-1 - Compresoare de aer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.500 Lei pentru LOTUL 1 - MOTOCOMPRESOARE;2.500 lei pentru LOTUL 2 - TRACTOR;In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare in Euro, echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte ).Per. de valabilitate a gar.de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a gar.de participare acceptata : -scrisoare de garantie bancara (recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania)- cf. Formularului nr. 15; trebuind sa contina si preved. art 87 HG nr. 925/2006 si art. 278^1 din OUG. nr. 34/2006;
-printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari (recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania), in original, in cuantumul si perioada prevazuta, trebuind sa contina si preved. art 87 HG nr. 925/2006 si art. 278^1 din OUG. nr. 34/2006;Instrumentele de garantare vor fi irevocabile, si vor prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006; -ordin de plata emis in favoarea aut.contr. in contul RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172, deschis la Directia de Trez.si Contab.a Mun.Bucuresti, in original sau copie conforma cu originalul; Se constituie conform art 86 H.G 925/2006/depunerea unui OP sau a unei file cec, cu cond.confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50 % va prezenta Formularul pentru garantie, o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Autoritatea contractanta va elibera / restitui gar. de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se retine conform art. 278^1, alin. (1), lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006
Garantie de buna executie
5% din val.contr., fara TVA.Gar.de buna exec. se poate const.respectand preved. art.90 din HG nr. 925/2006, prin : ?scrisoare de gar. bancara emisa in favoarea aut.contr., emisa de o banca agreata de ambele parti(anexa la contr.)-Formularul nr.18;?instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.de asigurari, in original( anexa la contr.);Instr.de garantare vor fi irevocabile, si vor prevedea daca plata gar.se va executa cond. sau necond., cf.Art. 86 din H.G. nr.925/2006;?retineri sucesive din sumele datorate pt. facturi partiale, in conf.cu preved.art.90, alin.(3)din H.G. nr.925/2006.?O.P. in contul nr. RO44 TREZ7005005XXX002172 deschis la Trez.Op.a Mun.Buc.Ofertantul invitat sa semneze contr.are OBLIGATIA de a constituigar.de buna executie a contr.in termen de 10 zile de la data semnarii contr.de catre ambele parti.Neconstituirea in termenul convenit conduce la rezilierea contr.si pierderea gar.de participare.Restituirea se va face cf. H.G. nr.925/2006, asa cum a fost modif.si compl.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta: a) Declaratie privind eligibilitatea ?Se va completa Formularul nr. 2; b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va completa Formularul nr. 3;c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea C - Formulare;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Ing. Vasile PINTILIE - Director General; Ing. Ovidiu GABOR- Director General Adjunct; Ing. Ioan Oprean ? Director General Adjunct; Dr.Ing. Dragos Cazan- Director DMRA; Cons. Juridic Catalin CALUIAN- Sef Birou Juridic si Contencios ;Ing Mircea MIHAI ? Director Directia de Dezvoltare, Investitii; Ec. Mihaela CHELMU- Sef Birou Achizitii, dr. Ec. Dumitru DUMITRU- Director Economic; Ing. Marian Lunca ? ABA BUZAU; Ing. Elena Slavescu ? DMRA; Ing. Ioana Poenaru ? DMRA; Ec. Costin Cocea ? DEF; Ing. Monica Mainerici ? DMRA; Ec. Medy Ionescu ? DEF; Jurist Dragos Francu ? DMLH; Ec. Corina Damaschin ? Birou Achizitii; Ing. Laurentiu Cercel ? Birou Achizitii;d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul nr.5: - in nume propriu;
- asociere;
- cu subcontractanti...( dupa caz);e)Se vor prezenta, conform art. 182 din OUG nr. 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale ? din care sa rezulte cu nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;f)Cazierul judiciar emis de autoritatile de abilitate la care este inregistrat candidatul/ofertantul, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor; g) Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut in Sectiunea C Formulare.Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului/obiectelor de activitate clasificate pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007), din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata - prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Nota: ? Pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.? Pentru persoane fizice romane: -Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere aofertelor.? Pentru persoane fizice / juridice straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. -prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Fisa de inf. generale?Formular.nr.6;b) Bilant contabil pe ultimii 3 ani, 2009, 2010, 2011, vizat si inregistrat de organele competente, prezentat in copie lizibila cu ment.?cf. cu originalul?, si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documentelegale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea ec.fin.;c)Inf.privind situatia financiara: -Cifra medie de afaceri globala pe ult. 3 ani(2012, 2011, 2010), in lei si in euro, egala sau mai mare decat val. min.impusa de 400.000 lei fara TVA pt fiecare lot in parte.Val.vor fi expr.in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR: 2010/4, 2099;2011/4, 2379:2012/4, 4560.Ofertantii care tb.sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab.de catre Banca Nationala a tarii resp.in care s-a facut inreg. si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: La evaluarea capac.tehnice si/sau profesionale se iau in considerare datele cumulate ale asociatilor sau subcontractantilor: Declaratie cu lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor);Ofertantii vor prezentao lista a principalelor livrari similare obiectului contractului din ultimii 3 ani, din care sa reiasa clar ca au avut ca obiect furnizarea de echipament similar celui solicitat de catre autoritatea contractanta-Formular.nr.8; Maxim 2 contracte similare in ultimii 3 ani cu o valoare cumulata de cel putin 112.500 lei pt fiecare lot in parte .Contract similar=contract care a avut ca obiectlivrarea de echipamente similare cu cele solicitate de catre aut. contractanta.Pttoate contractele care vor fi prezentate in vederea sustinerii exp. similare solicitate se vor prezenta certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, continand inf. potrivit art. 971 din HG.925/2006. Standarde de asigurare a calitatii: In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pt. toti asociatii. Se solicita prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, sau echivalente (recunoscute de organisme stabilite in alte state ale U.E.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: 1.Punctajul (80 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 80 puncte;b) Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = Pret minim /Pret (n)x punctaj maxim alocat, undeP(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei?; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat;Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Termen de livrare
20
Descriere: :2. Punctajul (20 puncte) se acorda astfel: Durata de livrare max.acceptata va fi de 120 de zile calend. Peste aceasta durata, oferta va fi declarata neconf. Dur. min. realista, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar va fi de 10 zile calend. Pt. restul per., punctajul va fi acordat proport., cf. formulei : a)Pt. termenul de livrare min., se acorda punctajul max.alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte ; b)Pt. un termen mai mare decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: T(n) = Termen minim /Termen (n) x punctaj maxim alocat, Unde, T(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare?; Termen minim - termenul cel mai mic ofertat; Termen (n) - termenul de livrare ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 11:23