Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare motorina ? 100.000,00 litri


Detaliu pentru invitatia numarul 321709
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE ADMINISTARE A DOMENIULUI PUBLICSLOBOZIA
Numar invitatie: 321709/09.03.2012
Denumire contract: Furnizare motorina ? 100.000, 00 litri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ADMINISTARE A DOMENIULUI PUBLICSLOBOZIACod fiscal: 7326960, Adresa: B-DUL CHIMIEI NR.23, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Telefon: 0243 235496, Fax: 0243 235496
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Filaturii nr. 8, SLOBOZIA, IALOMITA, Slobozia, Romania, cod postal: 920049, telefon: +40 243235496, fax: +40 243235496, persoana de contact: VALENTIN DUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public Slobozia - sala de sedinte, municipiul Slobozia, judetul Ialomita, str. Filaturii nr. 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina ? 100.000, 00 litri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare motorina ? 100.000, 00 litri pentru Directia de Administrare a Domeniului Public Slobozia
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 475, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare ? 6.000, 00 lei;
- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile;Forma de constituire a garantiei de participare acceptata: - virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta; pentru scrisoare de garantie bancara se va completa formularul nr. 11- depunerea la casieria unitatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- depunerea la casieria unitatii contractante a unei sume in numerar
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea art. 90 din H.G. nr. 925/2006- daca partile convin, retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale, retineri care vor fi depuse intr-un cont bancar deschis de catre furnizor la dispozitia achizitorului. Prima depunere va fi de 0, 5% din valoarea totala fara TVA a contractuluiGarantia de buna executie se va constitui in max 10 zile de la semnarea contractului si devine anexa a acestuia.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006) - completare formular nr. 12A si prezentare cazier judiciar ; acestea vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 - completare formular 12B; documente solicitate: - certificate de atestare fiscala bugetul de stat si bugetul local , pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? completare formular nr. 4- declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006? completare formular nr. 5 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la care face referire art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 sunt: sing. Ion Stefan-director, ec. Dumitru Valentin-director adjunct, insp. Marinescu Catalin-responsablil achizitie; Bajenaru Liviu, Lica Gabriel, Closca Loredana, ParvuNeluta-membri in comisia de evaluare - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (O.R.C ) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/autorizatie de functionare /altele echivalente (pentru persoane juridice/fizice romane)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (pentru persoane juridice /fizice straine)Observatie: In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul si in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind rezultatul financiar al anului precedent, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010, sau 2009, 2010, 2011)sa fie de min. 600.000, 00 leiIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer