Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 323859
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SATU MARE
Numar invitatie: 323859/11.04.2012
Denumire contract: Furnizare Motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL DESEURILOR DIN JUDETUL SATU MARECod fiscal: RO 27120599, Adresa: LOC.DOBA, COM.DOBA, DJ.194 TEREBESTI-SATMAREL, KM.15+120, JUD. SATU MARE, Doba, Telefon: 0261805101, Fax: 0261805101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta 25 Octombrie nr.1, etaj 7, camera 10, jud.Satu Mare, SATU MARE, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261805101, fax: +40 261805101, persoana de contact: D-na VERZES MONICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, etaj 7, camera 10, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare motorina Euro 5 livrare vrac si BVC.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 526, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000, 00 lei Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile cu incepere de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar in contul RO03TREZ5465028XXX008508 deschis la Trezoreria SATU MARE sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 de zile).Garantia de participare poate fi constituita si prin ordin de plata confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia pentru participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul contesta un act al autoritatii contractante, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, in conformitate cu prevederile art. 278^1 ale O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 3% din valoarea fara TVA contractului si se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti, sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314/2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formular 6 semnat si stampilat Cerinta nr. 2 Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.69ยน din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formular 7 semnat si stampilat Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: ARDELEAN IOAN CLAUDIU-director; Comisie de evaluare: VERZES MONICA, FAZECAS IOAN MARINEL, RITIU VASILE FLORIN;Membru de rezerva: POP VIOREL Cerinta nr. 3 Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formular 8 semnat si stampilat Cerinta nr.4 Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formular 9 semnat si stampilat Cerinta nr.5 Ofertantul declara calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formular 10 semnat si stampilat Cerinta nr.6 Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei depunerii ofertei Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificate de atestare fiscale emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul si punctele de lucru implicate in contract. Cerinta nr. 1 Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator ORC emis cu cel mult de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domenii de activitate furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara-Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri Curs mediu BNR 2008 :3, 6827 lei/ euro 2009:4, 2373 lei/ euro 2010:4, 2099 lei/ euro Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat - 2010 sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente, sau rapoarte de audit sau rapoarte ale cenzorilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune pe toata perioada de derulare a acordului-cadru de o retea de statii de distributie (proprii sau partenere/afiliate) prin care sa acopere intreg teritoriul Romaniei, respectiv de minim o statie proprie sau in parteneriat, in fiecare resedinta de judet vecin cu judetul Satu Mare si cel putin una in municipiul Satu Mare prin intermediul carora va furniza, pe baza bonurilor valorice, carburantii solicitati de autoritatea contractanta. Statiile proprii sau partenere/afiliate vor avea implementat sistemul de alimentare pe baza de bonuri valorice.Se va prezenta lista cuprinzand numarul si amplasamentele statiilor de distributie de pe teritoriul Romaniei prin intermediul carora se va face livrarea carburantilor pe baza de bonuri valorice., Cerinta nr.2 Ofertantul are obligatia de a face dovada ca a furnizat produse similare prezentei achizitii-Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; - prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii., Cerinta nr.3 Ofertantul va prezenta certificate de conformitate emis de Registrul Auto Roman (RAR-OCP) sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor care fac obiectul contractului, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, conform Ordinul Ministrului Transporturilor, Constructiilor si Turismului nr. 2135/2005, pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata a acestora - RNTR 4; Ordonanta Guvernului nr. 80/2000 privind certificarea sau omologarea echipamentelor, pieselor de schimb si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de comercializare si utilizare a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de conformitate emis de Registrul Auto Roman (RAR-OCP) pentru produsele care fac obiectul contractului sau alte
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer