Achizitie publica - Furnizare motorina
Detaliu pentru invitatia numarul 325687
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325687/04.05.2012
Denumire contract: Furnizare motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServicii Publice Locale SRLCod fiscal: 27456085, Adresa: Str. 1 Decembrie nr.24, Dorohoi, Telefon: 0231610199, Fax: 0231610199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie nr.24, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231610199, fax: +40 0231610199, persoana de contact: Dragos Popoi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Servicii Publice Locale SRL, str. 1 Decembrie nr.24, Dorohoi jud. Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contarct de achizitii , ,Motorina, ,
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului respectiv = 8800 lei.Formele de acceptare a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original pentru o perioada de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat cf. prevederilor art.86 aliniat (3) din HG.834/2009.2. Ordin de plata in contul RO82BRDE070SV27141980700 BRD Dorohoi cu confirmarea ecestuia de catre banca emitenta.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentele de atribuire , vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor in conformitate cu art.33, alin 3, lit b, HG 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o anumita suma in raport cu valoarea estimata a contractului ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, respectiv 4220 LEI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Completare in conformitate cu formularul 2.1 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Completare in conformitate cu formularul 2.2 din sectiunea formulare.Dupa caz, formularul va fi prezentat si de terti sustinatori.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Completare in conformitate cu formularul 2.3 din sectiunea formulare.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare in conformitate cu formularul 2.4 din sectiunea formulare.5.Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese-neincadrarea in prevederile OUG034/2006, art.69^1. Completare in conformitate cu formularul 2.5 din sectiunea formulare. Dupa caz, formularul va fi prezentat si de terti sustinatori, asociati si de subcontractanti.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Belesica Marcel- presedinte, - Dogaru Cristian- membru, - Dohotaru Ciprian- membru, - DumitrasMihai- membru, - Luchian Dan- membru.Rezerve: - Atomei Aurel, - Zgimbau DanutConducerea Unitatii: Popoi Dragos-DirectorHutanu Daniel-Contabil Sef, Pentru persoane Juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din caresa rezulte obiectul de activitate, - Certificat de inregistrare fiscala.Pentru presoane juridice /fizice straine: - Prezentare de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniulde activitate aferent obiectuluicontractului in ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 15:40