Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE MOTORINA


Detaliu pentru invitatia numarul 330821
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEA
Numar invitatie: 330821/02.07.2012
Denumire contract: FURNIZARE MOTORINA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEACod fiscal: 3721958, Adresa: STR.BABADAG NR.165, BL.B2 MEZANIN, JUDET TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240/533962, Fax: 0240/533601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.BABADAG NR.165, BL.B2 MEZANIN, JUDET TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 8800, telefon: +40 0240533962, fax: +40 0240533601, persoana de contact: GEORGIANA DANILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.BABADAG NR.165, BL.B2 MEZANIN, JUDET TULCEA, SALA DE PROTOCOL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ACTIVITATI SANITAR VETERINARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE MOTORINA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT FURNIZARE MOTORINA: - MOTORINA PENTRU NAVE- MOTORINA PENTRU CENTRALA TERMICAValoarea minima de 32500 lei fara TVA, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima de 39000 lei fara TVA este valoarea care include si eventualele suplimentari.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lotul 1 = 250 lei lotul 2 = 75 lei . Garantia de participare se constituie in conditiile art.86 alin (1) din HG nr.925/2006. Garantia de participare se poate depune la casierie . Daca se opteaza pentru celelalte modalitati de depunere a garantiei, contul de garantii este RO38TREZ6415005XXX000131- deschis la Trezoreria Tulcea Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE MINIME PTR. LOT 1, 2 - Declaratie privind eligibilitatea ? formular A ( incadrarea in situatia prevazuta la art.180/OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica) -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/O.U.G. 34/2006- formular B ( in situatia in care reiese ca ofertantul de aflaintr-una din situatiile prevazute de art.181/OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica) -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de primarie .Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Certificat de atestare Fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Declaratie ?? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??- formular 20 (declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu reglulile de concurenta) - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in formularul nr.3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, sunt: dr.Tertis Marinela Ofelia-dir.ex, Ec.Galaczi Rodica-sef serv ec/adm, ec.Bercea Mariana-consilier superior; jr.Serban Mariana-consilier juridic, ec.Danila Georgiana-presedinte comisie evaluare; dr. Muscalu Silviu-membru comisie; as.Frigioi Niculae-membru comisie, Ing. Avram Tudorica- membru comisie, Biolog Dordea Cristian-membru comisie , dr. Tertis Valentin-membru rezerva comisie evaluare, dr. Maftei Daniel Narcis- membru rezerva comisie evaluare. CERINTE MINIME PTR. LOT 1 , 2Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta-cu semnatura si stampila , din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei.Pentru persoane juridice /fizice straine Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale-formular F4, bilant contabil la data de 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinte minime lot 1-motorina nave: - lista principalelor livrari de produse-formular 12 Dcerinte minime lot 2-motorina ptr. centrala termica: - lista principalelor livrari de produse-formular 12 D
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer