Achizitie publica - Furnizare motorina
Detaliu pentru invitatia numarul 336045
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336045/25.09.2012
Denumire contract: Furnizare motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAIL KOGALNICEANUCod fiscal: 4515328, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Telefon: +40 241258787, Fax: +40 241258156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195, telefon: +40 241258787, fax: +40 241258156, persoana de contact: BELU ANCUTA DANIELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare motorina euro 5- franco depozit achizitor
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6000 lei.Perioada de valabilitate este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86 alin.1 din HG 925/2006 prin virament bancar ( OP in contul autoritatii contractante RO53TREZ2395006XXX001746, cod fiscal 4515328, deshis la Trezoreria Navodari) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original la deschiderea ofertei. In cazul ofertantilor IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei prevazuta in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul unei contestatii conform art.2781, alin1 in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din aceasta suma.
Garantie de buna executie
5% din pretului contractului, fara TVA si se constituie conform art.90 alin 1 din HG 925/2006- in original.Garantia de buna executie se constituie in termen de 15 zile de la data semnarii contractului intre parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaModalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: Operatorul economic trebuie sa completeze si saprezinte Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.2 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Modalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: Operatorul economic trebuie sa completeze si saprezinte Declaratie privind neincadrareain prevederile art.181-Formular nr.3 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: completare Formular nr.4Cerinta nr.4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006Modalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006.- Formular nr.5 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezintea ceasta declaratie .De asemenea fiecare subcontractant declarat in oferta este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Fiecare tert sustinator va prezenta aceasta declaratie. Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Belu Ancuta Daniela-primar, Panfile Elena- secretar, Pascale Claudia-consilier juridic, Scupra Ion- viceprimar, Consilieri Locali: BalamaceGheorghe, Boldea Iulian, Caliga Lacramioara, Caracostea Gheorghe, Gachi Costel, Ghita Ion, Marian Anton, Muresan Valer Iosif, Panainte Toader, Pandrea Daniel, Petre Floriana, Puiu Costel, Revnic Claudiu, Rusu Marcian, Sandu Adrian, Seicahmed Umiran; Comisia de evaluare: Presedinte comisiecu drept de vot- Pastoru Lucica, membrii: Gheorghe Elena, Ghita Liliana, Micu Florinel, Pariza Gabriela, Stan Mihaela Madalina, Nedelcu Andrei, Urdea Maria.Nota: Declaratia se va prezentade catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Cerinta nr.5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: Completare si prezentare declaratie, conform Formularului nr.6 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr.6 Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele localedin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse in limba romana de traducator autorizat.Documentele se vor prezenta in limba de origine in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii.Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul economic a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta Certificatul Constatatorin original/ copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta daca acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizicasau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra de afaceri pe ultimii 3 aniin domeniu de activitate aferent obiectului contractului, Cerinta nr. 2Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011 inregistrate la organele competente in copie lizibila cu mentiunea?Conform cu originalul?, stampilate si semnate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii Sistem de management al calitatii conform ISO 9001sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentului anunt in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 13:23