Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare motorina


Detaliu pentru invitatia numarul 355144
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAIL KOGALNICEANU
Numar invitatie: 355144/29.10.2013
Denumire contract: Furnizare motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAIL KOGALNICEANUCod fiscal: 4515328, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Telefon: +40 241258787, Fax: +40 241258156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195, telefon: +40 241258787, fax: +40 241258156, persoana de contact: Sediul primariei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195, telefon: +40 241258787, fax: +40 241258156, persoana de contact: Sediul primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare motorina euro 5- franco depozit achizitorsau bonuri valorice, in functie de necesitati
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7000 lei.Perioada de valabilitate va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia departicipare se constituie conform art.86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei prevazuta in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procentde 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul unei contestatii conform art.2781, alin1 in masura in care ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare1% din aceasta suma. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garania de buna executie va fi 5% din pretului contractului, fara TVA si se constituie conform art.89 alin 2 din HG 925/2006- in original. Se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) din H.G. nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaModalitate de indeplinire: Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privindeligibilitatea-Formular nr.1(original)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Modalitate de indeplinire: Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181-Formular nr.2(original)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularultrebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitate de indeplinire: completare Formular nr.3(original)Cerinta nr.4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006Modalitate de indeplinire: Ofertantul va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute deart.69 indice 1 din OUG nr.34/2006.- Formular nr.4(original)Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Belu Ancuta Daniela ? Primar; Boldea Iulian- viceprimar, Panfile Elena- Secretar, Giambazu Florica ? Responsabil achizitii publice, Pariza Gabriela ? Referent contabil, Consilieri Locali: Balamace Gheorghe, Boldea Iulian, Caliga Lacramioara, Caracostea Gheorghe, Gachi Costel, Ghita Ion, Marian Anton, Muresan Valer Iosif, Panainte Toader, Pandrea Daniel, Petre Floriana, Puiu Costel, Revnic Claudiu, Rusu Marcian, Sandu Adrian, Seicahmed Umiran, Scupra D. IonNota: Declaratia se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Cerinta nr.5 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse in limba romana de traducatorautorizat.Documentele se vor prezenta in limba de origine in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cuoriginalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului..Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cuoriginalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi transmise inlimba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniu de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 700000 lei., Cerinta nr. 2Prezentare Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit sipierdere (vizat si inregistrat la organele competente), in copie lizibila cu mentiunea?Conform cu originalul?, stampilatesi semnate.Bilanturile aferente ultimilor 3 ani, inregistrate la organele fiscalecompetente sau documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele furnizari de produse din ultimii 3 ani. Sistem de management al calitatii conform ISO 9001sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer