Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare motorina EN590 din depozit


Detaliu pentru invitatia numarul 325083
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: U.M. 0437 ARAD
Numar invitatie: 325083/26.04.2012
Denumire contract: Furnizare motorina EN590 din depozit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0437 ARADCod fiscal: 3861854, Adresa: loc. Vladimirescu, str. Jandarmeriei nr. 1-3, Vladimirescu, Telefon: 0257514950, Fax: 0257514950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Vladimirescu, str. Jandarmeriei nr. 1-3, Vladimirescu, Romania, cod postal: 317405, telefon: +40 257514950, fax: +40 257514950, persoana de contact: Angelica Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Vladimirescu, str. Jandarmeriei nr. 1-3, Vladimirescu, Romania, cod postal: 317405, telefon: +40 257514950, fax: +40 257514950
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare motorina EN590 din depozit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin contracte subsecvente, motorina EN590 din depozit.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul-1500 leiValabilitate-90 de zile incepand de la data depunerii oferteiConstituire: - Virament bancar sau orice instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- Se prezinta in original.Date pentru virament bancar : - Trezoreria Arad, cont RO47TREZ02123610120XXXXX - Cod fiscal 3861854La constituirea prin virament bancar a garantiei de participare se va prezenta ordinul de plata. In cazul I.M.M. garantia de participare, va fi redusa la jumatate. Pentru incadrarea la I.M.M. se va prezenta formularul nr. 5 in original, atasat la plicul exterior. Daca C.N.S.C. respinge, ca fiind nefondata, o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 15000 lei conform art. 278.1 alin 1 litera «b» din O.U.G.34/2006..
Garantie de buna executie
Cuantumul: - 5% din valoarea, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.Modul de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contract( anexa 10 ); - prin depunerea unui ordin de plata sau fila cec la casieria autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta decalificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a) Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerintade calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2.b) Certificate / documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: _ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;_ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor deplata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare). Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, respectiv persoanele care semneaza documentele emise pentruprocedura de atribuire: Biclesanu Adrian - inspector sefpresedinte comisie - Florea Angelicamembrii comisie - Maduta Andreea, Virciu Ioan, Toma Marius, Lovas Vasile, Paun CorneliaCerinta nr.4 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Modalitatea deindeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii se va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul nr. 4 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN, din certificatul constatator emis deONRC. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul ".In cazul in careofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.R.C. in copie conform cu originalul, dupa faza finala de licitatie electronica dar inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online sau de la sediul unita?ii, str. Jandarmeriei nr 1-3, Vladimirescu, Arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer