Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare MOTORINA Euro 5 - EN 590


Detaliu pentru invitatia numarul 335835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Pascani
Numar invitatie: 335835/21.09.2012
Denumire contract: Furnizare MOTORINA Euro 5 - EN 590
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: 0232762300 ; 0232718250, Fax: 0232766259 ; 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare. nr.16, Pascani, jud. Iasi, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 232718250, fax: +40 232718250, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pascani, Str. Stefan cel Mare. nr.16, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare MOTORINA Euro 5 - EN 590
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare MOTORINA Euro 5 - EN 590, la depozitul beneficiarului
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 4350 lei, conform art.84-88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare Valabilitate a garantiei de participare - minim 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: -Scrisoare de garantie, conform formularului J/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - prezentat in original si anexat la coletul cu oferta; - Ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX deschis la Trezoreria Pascani; Garantia trebuie sa fie irevocabila. Mod de restituire: - Ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, -Ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul pierde garantia de participare daca: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Note: -Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. -In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. -Pentru asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii, cu mentiunea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. -Ofertantul pierde o parte din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezoreria Pascani iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru intr-un formular ? model propriu, in cadrul propunerii tehnice. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formular 1 - Declaratie privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare - semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la aliniatul de mai sus , ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006) - formular A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.- Certificat de cazier fiscal al ofertantului;
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmare.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf.Ordin 314/2010) - formular C1- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular C21. Ing. DUMITRU PANTAZI - Primar2. Ec. ANGELICA LABONTU - Sef serviciu Buget Financiar Contabilitate3. Ing. IULIAN PERTU - Serviciul Gospodarie Comunala4. Ing. SIMON CRISTINA - Consilier Achizitii publice5. Ing. PASCU LAURA - Consilier Achizitii publice6. Jr. COJOCARU IONUT LUCIAN - Consilier juridic7. Ing.POPA STEFAN - Sef Serviciu Gospodarie Comunala8. ALEXA PETRU BOGDAN - Consilier local9. APOSTOL CARMEN ELENA - Consilier local10.AXINTE VASILE - Viceprimar11.BALAU VASILE - Consilier local12.CRACIUN EMILIAN - Consilier local13.DANU IOAN - Consilier local14.DUMEA ERONIM EDUARD - Consilier local15.ENEA NECULAI - Consilier local16.HALDAN VASILE - Consilier local17.IONESCU DRAGOS - Consilier local18.IONITA IOAN - Consilier local19.NEDELCU GABRIELA - Consilier local20.NICHIFOR DORIN - Consilier local21.PINTILIE MARIUS NICOLAE - Consilier local22.PLESCA VASILE - Consilier local23.RACILA FLORIN - Consilier local24.VOINEA STEFAN - Consilier local25.CRACIUNESCU GRIGORE- Consilier local - Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, Informatii privind asocierea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse ?Formular E Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica - Nu se accepta ofertantii incurs de certificare. - In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele solicitate mai sus pentru activitatea care face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer