Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare MOTORINA Euro 5 - EN 590


Detaliu pentru invitatia numarul 357022
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Pascani
Numar invitatie: 357022/20.01.2014
Denumire contract: Furnizare MOTORINA Euro 5 - EN 590
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: +40 0232762300/ +40 0232718250, Fax: +40 0232766259/ +40 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare. nr.16, Pascani, jud. Iasi, Pascani, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 0232762300/ +40 0232718250, fax: +40 0232766259/ +40 0232718250, persoana de contact: Cristina Simon sau Laura PascuCompartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Pascani, Str. Stefan cel Mare. nr.16, sala 18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare MOTORINA Euro 5 - EN 590
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare MOTORINA Euro 5 - EN 590, la depozitul beneficiarului
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 548.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 lei, in conf. cu preved.art. 43^1 alin. (2), lit. a), din OUG 34/2006, cu modific. si completarile ult. si art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modific. si complet. ult. Valabilitatea garantiei pentru participare - minim 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: a) virament bancar prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX, deschis la Trezoreria Pascani;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie - formularul J) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si va fi anexata / atasata la coletul cu ofertaGarantia trebuie sa fie irevocabilaMod de restituire: - Ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, - Ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Note: -Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.-In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria IMM valoarea garantiei de participare se reduce la 50%.(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2)-Contestatorul pierde o parte din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC.- Data la care se determina echivalenta leu/valuta, este cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de participare, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contractIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34 / 2006) - formular A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - formular B;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: Certificate de atestare fiscala se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.-Certificat de cazier fiscal al ofertantului;In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatia depunerii formularelor A si B si a documentelor de confirmare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular C;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular C1;Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / candidati ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori conform art. 69^1din OUG 34/2006 - formular C2;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Pantazi Dumitru , Axinte Vasile, Zanet Gica, Labontu Angelica, Zuzan Mircea, Pertu Iulian , Simon Cristina, Pascu Laura, Cojocaru Ionut-Lucian , Prisecaru Ovidiu-Ciprian, Grigoras Maricica, Popa Stefan Mirt Iacob, Blascu Sorin Claudiu.Consilieri: - Consilieri Locali: Acsinte Diana-Elena, Alexa Petru-Bogdan, Apostol Carmen-Elena, Balau Vasile, Costan Paul, Craciun Emilian, DanuIon, Enea Neculai, Haldan Vasile, Ionita Ioan, Mihut Benone, Nedelcu Gabriela, Nichifor Dorin, Palade Simona, Pintilie Marius-Nicolae, Plesca Vasile, Toma Andrei Codrin, Voinea Stefan ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;Se va prezenta copie dupa certificat, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer