Achizitie publica - Furnizare Motorina Euro 5 ? conform caietului de sarcini nr.884/09.05.2012
Detaliu pentru invitatia numarul 327303
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327303/18.05.2012
Denumire contract: Furnizare Motorina Euro 5 ? conform caietului de sarcini nr.884/09.05.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIE COMUNALACod fiscal: 3472261, Adresa: STRADA CEAHLAU, NR.2, Bocsa, Telefon: 0255/525011, Fax: 0255/525453
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bocsa, str. Ceahlau, nr.2, judetul Caras Severin , Romania, cod postal: 325300, telefon: +40 355566633, fax: +40 355566632, persoana de contact: Zoller Gabriela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Serviciului Public de Gospodarie Comunala, Bocsa, str. Ceahlau, nr.2, jud. Caras Severin, Romania, cod postal: 325300, telefon: +40 355566633, fax: +40 355566632, persoana de contact: Zoller Gabriela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de sustinerea administratieipublice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Motorina Euro 5 ? conform caietului de sarcini nr.884/09.05.2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Motorina Euro 5 ? conform caietului de sarcini nr.884/09.05.2012.Valoarea minima 202788 valoarea maxima 285348, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conf. art.6, alin (3) din HG. 9025/2006
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 348 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de 2% din valoarea estimata a contractului respectiv 4056lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabiliate a ofertei: 30 zile incepand de la data limita de primirea ofertelor.Mod de constituire: a) prin virament bancar in contul RO67TREZ1815006XXX003538 Trezoreria Resita;b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; garantia trebuie sa fie irevocabila; instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei, in exteriorul coletului. In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM-urilor, declaratiile intocmite conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta, de asemenea, in original, anexate scrisorii de inaintare si dovezi constituirii garantiei de participare, la depunerea ofertei.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspunderesau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 ( formular 12A ). Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori , daca este cazul.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de la plata impozitelor si taxelor locale si ale bugetului local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadenter in luna anterioara celei in care se depune oferta;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata .Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor fiprezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 ( formular12 B)- declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa ( formularul 12C ).-in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va prezenta: - o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documente doveditoare apartenentei ofertantului la categoria IMM ? daca este cazul3.Declaratiepe propia raspundere privind evitarea conflictului de interese in prevederileart. 691 din OUG 34/2006-Se va completa formularul 12 JPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director - Mischie Gheorghe, Sef Serviciu Economic Breleanu Gabriela, Referent ? Chincea Cornel, Jurist ? Fratila Daiana, Referent - Zoller Gabriela, Referent ? Iorgovan Petru Florentin, Referent - Rosiu Floarea, Referent- Jaba Giorgiana.4.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, se va completa formularul 12 M Persoane juridice / fizice romane-Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura cerintelor solicitate prin caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de datadeschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN), cat sifaptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati, de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident, sa indeplineasca conditiile din caietul de sarcini . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraDeclaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante., SubcontractantiiPrezentarea declaratiei privind subcontractantii, daca este cazul, Operatorul economic sa detina statii de comercializare a carburantilor pe raza orasului Bocsa, judetul Caras Severin
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP, www.e-licitatie.ro, solicitarile de clarificari vor fi transmise la fax. +40 0355566632
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 09:09