Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Motorina Euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 344175
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI
Numar invitatie: 344175/22.03.2013
Denumire contract: Furnizare Motorina Euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURICod fiscal: RO23782674, Adresa: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Telefon: +40 0259442033, Fax: +40 0259444237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 0259442033, fax: +40 0259444237, persoana de contact: ABA Crisuri Oradea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu ABA Crisuri Oradea - str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Motorina Euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizareacantitatii de 100.000 litri motorina EURO 5.Livrarea se va face esalonat, pe durata derularii contractului, in sistem en-gros, conform comenzilor ferme emise de achizitor, in cisterne auto calibrate si omologate conform legii. Conditia de livrare a produsului este C.P.T. , transport asigurat de furnizor pana la destinatia finala indicata de achizitor, cu respectarea regulilor INCOTERMS 2000.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :7.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin 60zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform Formularul 10) .Contul pentru garantia de participare: RO07 TREZ 0765 025X XX00 6977deschis la TrezoreriaOradea - se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Pentru garantia de participare depusa in valuta se va lua in considerare cursul BNR inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In masura in care C.N.S.C. respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.272 lei, conform art.278ยน alin. (1), lit. b din O.U.G. 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Daca ofertantul este IMM, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea de atribuire, fara TVA , a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 7 zile de la data semnarii contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 1 din H.G. nr. 1045 / 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vorprezenta :1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formularul 2. Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale ? se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006(evitarea conflictului de interese) - Formularul 3.Persoane cu functii de decizie din cadrul AN Apele Romane-ABA Crisuri privind organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire : Voloseniuc Dumitru ; Pasztor Sandor ; Tonca Maria ; Iuhas Viorel ; Oros Claudiu ; Stanciu Gheorghe ; Pirtea Madalin ; Muntean Mihai ; Anichitoaie Valerica ; Keri Alexandru ; Popa Calin ; Arnautu Dan.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul 4.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 5. Se vor prezenta :1. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei. Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globalape ultimii 3 ani ? nivelul minim solicitat va fi de 980.000 lei.Nota: In cf. cu art.186 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr. 925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. econ. si financ. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180, ale art.181 lit.a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a comercializat o cantitate de 100.000 litrimotorina.In vederea sustinerii declaratiei se solicita prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa cantitatea, perioada de livrare si beneficiarii ? copii conform cu originalul., Cerinta 2Prezentarea unui document din care sa reiasa ca asiguramijloc de transport (autocisterna agreata ADR proprie sau conventie/acord/contract/precontract incheiata/incheiatcu o firma specializata de transport produse periculoase).Nota: In cf. cu art.190 din OUG nr34/2006 si art.11^1 din HG nr925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved.art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art69^1 din OUG nr34/2006. Daca este cazul, ofertantul va depune si declaratia cu nominalizarea subcontractantilor si specializarea acestora. Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer